RSS op forum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

RSS op forum
Is er een mod waarmee ik nieuws op mijn forum kan plaatsen op basis van een RSS-feed?
Re: RSS op forum
Wil je berichten die je als nieuws op je forum plaatst in RSS laten zetten, of dingen die je als nieuws in RSS zet op je forum laten posten?
Jeroen
De laatste dus bijv. nieuws van Nu.nl op mijn forum
Er is een MOD (in ontwikkeling) waarmee je nieuws van bepaalde feeds kan laten posten door een door jou aangewezen account. Dat is de lastRSS autoposting bot MOD.
Let op: deze MOD is nog in development (ontwikkeling), het gebruik ervan is dus op eigen risico omdat hij nog niet getest is op veiligheidslekken en werking door het phpBB.com MOD team.
Let op: deze MOD is nog in development (ontwikkeling), het gebruik ervan is dus op eigen risico omdat hij nog niet getest is op veiligheidslekken en werking door het phpBB.com MOD team.
Jeroen
Ik heb nu lastRSS agregator 2.0 geinstalleerd. 2 tabbladen erbij in mijn ACP. Nu kan ik nergens een handleiding vinden hoe ik een rss feed kan plaatsen op mijn forumPietje15 schreef:Er is een MOD (in ontwikkeling) waarmee je nieuws van bepaalde feeds kan laten posten door een door jou aangewezen account. Dat is de lastRSS autoposting bot MOD.
Die agregrator is wat anders dan de autposting bot waar ik in mijn vorige post naar linkte 

Jeroen
Leg eens uit wat je wel gebrobeerd heb alvast
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open