Hallo,
Is er een mod dat je kan zoeken naar user zn email adres.
of een soort van lijst met users en email adressen.
Mvg Harm
lijst met email adressen users
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: lijst met email adressen users
Er bestaat een MOD waarmee je alle e-mail adressen van de gebruikers, of per gebruikersgroep, in een keer weer kan geven en plakken in je e-mail.
Ik heb het dan over de ACP User Email list MOD. Let op: dit is een MOD in Development: dat wil zeggen dat deze nog niet is goedgekeurd door het phpBB.com MOD team. Het gebruik hiervan is dus op eigen risico
Ik heb het dan over de ACP User Email list MOD. Let op: dit is een MOD in Development: dat wil zeggen dat deze nog niet is goedgekeurd door het phpBB.com MOD team. Het gebruik hiervan is dus op eigen risico

Jeroen
oke, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een mod die het ook laat zien aan users op 1 pagina. of ik zoek iets zodat niemand zn mail adres kan afschermen en altijd zichtbaar is.
Wijziging:
is er trouwens ook een mod, dat er een vooraf ingesteld wachtwoord nodig is om je tekunnen registreren inplaats van bevestiging door beheerder?
Laatst gewijzigd door Derky op 27 okt 2009, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbelpost
Reden: Dubbelpost
Zo'n MOD bestaat niet als je het mij vraagt.muvo24 schreef:is er trouwens ook een mod, dat er een vooraf ingesteld wachtwoord nodig is om je tekunnen registreren inplaats van bevestiging door beheerder?
Wat wil je bereiken? Dat een bepaalde groep (door jou uitgekozen mensen) alleen je forum mogen bezoeken? Je kan ook de registreer optie uitschakelen en dan zelf accounts maken voor de mensen die wel op je forum mogen.
Maar dat ligt er dus net aan wat je wilt bereiken, misschien kan het namelijk op een andere manier

Jeroen
muvo24, let erop dat je nie dubbelpost binnen 24 uur (#3.5) maar de wijzig-knop gebruikt.
Ik heb je dubbele bericht nu samengevoegd.
Ik heb je dubbele bericht nu samengevoegd.