foutje in code?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Dmeijer13

foutje in code?

Bericht door Dmeijer13 » 19 sep 2009, 20:45

Hey!

Ik heb de 'categorize announcements and stickies' op mijn forum geinstalleerd op een Subsilver 2 stijl.

Nu is het zo dat hij werkt, nouja niet perfect zoals ik t wil...

Ik zie namelijk waar stickies moeten staan en waar de topic moeten staan als titel 'Stickies/ Onderwerpen, en ik wil dit natuurlijk wel goed hebben. Ik denk dat de 'fout' in mijn template bestand zit, en kan iemand hem verbeteren? Zodat hij goed is? Heb wat geprobeerd, maar dat lukte niet echt. Bedankt alvast.

Dit is het deel wat geplaatst is in het bestand van viewforum.body.html :

Code: Selecteer alles

<!-- BEGIN topicrow -->

<!-- IF topicrow.S_FIRST_ROW or not topicrow.S_TOPIC_TYPE_SWITCH -->
            <!-- IF topicrow.S_TOPIC_TYPE eq 3 -->
               <tr>
                  <td class="row3" colspan="<!-- IF S_TOPIC_ICONS -->7<!-- ELSE -->6<!-- ENDIF -->"><b class="gensmall">{L_GLOBAL_ANNOUNCEMENTS}</b></td>
               </tr>
            <!-- ELSEIF topicrow.S_TOPIC_TYPE eq 2 -->
               <tr>
                  <td class="row3" colspan="<!-- IF S_TOPIC_ICONS -->7<!-- ELSE -->6<!-- ENDIF -->"><b class="gensmall">{L_ANNOUNCEMENTS}</b></td>
               </tr>
            <!-- ELSE -->
               <tr>
                  <td class="row3" colspan="<!-- IF S_TOPIC_ICONS -->7<!-- ELSE -->6<!-- ENDIF -->"><b class="gensmall">{L_STICKY} / {L_TOPICS}</b></td>
               </tr>
            <!-- ENDIF -->
         <!-- ENDIF -->
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

brandsrus
Contacteer:

Re: foutje in code?

Bericht door brandsrus » 20 sep 2009, 12:37

Tja.. ik snap het niet wat je bedoelt. Je schrijft je probleem wel erg onduidelijk.

Probeer anders de originele codewijziging nogmaals door te voeren en eerst de wijziging terug te draaien misschien lost dat het probleem al op

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 21 sep 2009, 16:20

ut gata vooral om dit stukje denk:

Code: Selecteer alles

<td class="row3" colspan="<!-- IF S_TOPIC_ICONS -->7<!-- ELSE -->6<!-- ENDIF -->"><b class="gensmall">{L_STICKY} / {L_TOPICS}</b></td>
               </tr>
            <!-- ENDIF -->
De dingen zijn gewoon goed doorgevoerd dus..

Maar in dit geeft hij dus aan aan waar stickies staan stickies / onderwerpen, ama rwaar onderwerpen moeten staan, precies hetzelfde. Maar bij het 3e stukje waar dus stickies moetne komen staan de stickies, en waar de onderwerpen moeten staan de onderwerpen.

Globale mededelingen
Mededelingen
Stickies
Onderwerpen

Maar zoals je in die code ziet staat er''stickies / onderwerpen' waar nu dat staat dus in de geciteerde code moeten alleen de stickies staan, en daaronde rmoet nog een stukje komen voor {L_TOPICS} anders weergeeft hij dat in de vieuwforum.body.html (op het forum zelf) niet goed weer, en ik zelf weet niet hoe ik die die code die ik hier neer gezte heb zo aanpas dat ik dat doe, zonder een errot te krijgen...

Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 27 sep 2009, 00:04

Iemand een idee. =O

Laatst omhoog gehaald door Dmeijer13 op 27 sep 2009, 00:04.

Plaats reactie