clanmod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

clanmod
Hallo allemaal,
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon helaas niets vinden. Dit betekent waarschijnlijk dat het niet bestaat, maar ik wilde het toch even vragen. Wellicht is er wel iets soortgelijks beschikbaar.
Zijn er inmiddels al clan mods, of soortgelijke mods, beschikbaar? Oftewel systemen waarmee je de volgende pagina's / mogelijkheden hebt:
- Nieuws
- Team
- Wars (wedstrijden) overzicht
- Sponsors
- Downloads
- Contact
- Buddy systeem (iemand voegt je toe, jij accepteert, etc)
- Uitgebreid profiel
- Competitie systeem (optioneel)
(En ja, ik heb deze vraag een tijd terug ook gesteld, maar ben toen helemaal vergeten)
Groetjes,
Ruben
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon helaas niets vinden. Dit betekent waarschijnlijk dat het niet bestaat, maar ik wilde het toch even vragen. Wellicht is er wel iets soortgelijks beschikbaar.
Zijn er inmiddels al clan mods, of soortgelijke mods, beschikbaar? Oftewel systemen waarmee je de volgende pagina's / mogelijkheden hebt:
- Nieuws
- Team
- Wars (wedstrijden) overzicht
- Sponsors
- Downloads
- Contact
- Buddy systeem (iemand voegt je toe, jij accepteert, etc)
- Uitgebreid profiel
- Competitie systeem (optioneel)
(En ja, ik heb deze vraag een tijd terug ook gesteld, maar ben toen helemaal vergeten)
Groetjes,
Ruben
Re: clanmod
Ik weet niet of het wat is, en of het voor hetzelfde dient, maar de enige 'clan mod' is deze. 

Voormalig Support Teamlid
Zoiets zoek ik inderdaad! Maar is dat wel betrouwbaar? 

Tsja. Ik kan niet oordelen over hoe betrouwbaar zo'n modificatie is. Voor zover ik weet is hij nog niet op phpBB.com gepost/geaccepteerd/geweigerd. Ik ken ook geen mensen met ervaringen, dus ik kan het echt niet zeggen...CompleX- schreef:Zoiets zoek ik inderdaad! Maar is dat wel betrouwbaar?

Voormalig Support Teamlid
Hmmm, balen... Als er iemand wel ervaring heeft, deel het met mij 

Is er al iets beschikbaar of kan ik met een aantal mods een heel eind komen?
-
Link is doodJohan schreef:Ik weet niet of het wat is, en of het voor hetzelfde dient, maar de enige 'clan mod' is deze.
Deze mod "Roster Mod version 1.0.2" kan een beetje wat jij wil maar zeker niet alles!
Een ander NIET phpbb3 pakket voor clans is vwar en hier kun je wel alles mee wat jij wilt!
Een ander NIET phpbb3 pakket voor clans is vwar en hier kun je wel alles mee wat jij wilt!