Error bij installeren portal

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Rebel1980
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 dec 2008, 06:33

Error bij installeren portal

Bericht door Rebel1980 » 14 dec 2008, 18:44

  • Modificatie & Versie:WoWMoonclaw PORTAL
    Directe link naar de modificatie:http://www.board3-styles.de/downloads.p ... il&df_id=5
    Adres van je forum: http://WWW.rebelshouse.nl/dbd
    phpBB versie:3
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Andere wow template

    Wat is het probleem?
    Ok, ik wilde even een portal uitproberen mja, natuurlijk wat probleempjes, ik heb de inhoud van de map root in de root gezet waar me forum software staat, er zijn nog 2 files verder in me zip modx.prosilver.en.xsl en WoWMoonclaw.xml, niet echt duidelijk waar ik deze 2 files moest laten maar heb ze overal geprobeerd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen.

    Als iemand even zou willen kijken, graag :)

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Error bij installeren portal

Bericht door Niek » 14 dec 2008, 18:52

Die 2 bestanden moet je niet uploaden, maar daar staan je instucties in om je mod te installeren. Open WoWMoonclaw.xml met je browser.
Ik raad je aan om eerst dit artikel goed door te nemen. http://wiki.phpbb.nl/Modificatie_installeren_(phpBB3)
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Rebel1980
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 dec 2008, 06:33

Re: Error bij installeren portal

Bericht door Rebel1980 » 14 dec 2008, 18:54

owww ok :oops: :oops:

Rebel1980
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 dec 2008, 06:33

Re: Error bij installeren portal

Bericht door Rebel1980 » 14 dec 2008, 19:17

Heb de tutorial gelezen maar er blijft 1 ding toch nog beetje onduidelijk en dat had ik vroeger ook al.


Copy: root/styles/WoWMoonclaw/template/portal/*.*
To: styles/WoWMoonclaw/template/portal/*.*
Copy: root/styles/WoWMoonclaw/template/portal/block/*.*
To: styles/WoWMoonclaw/template/portal/block/*.*
Copy: root/styles/WoWMoonclaw/theme/images/portal/*.*
To: styles/WoWMoonclaw/theme/images/portal/*.*

Moet ik nou de map portal in styles/WoWMoonclaw/template zetten of de inhoud van portal want ik heb nu nog geen map portal in me template map staan.

Geld dit als dubbele post overigens? Want ik reageer nu wel later en als ik me bericht alleen maar wijzig zien jullie niet dat ik iets nieuws gepost heb.

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: Error bij installeren portal

Bericht door PhilipvD » 14 dec 2008, 19:20

Het slimste is om de bestanden in de map 'root' van je MOD te uploaden naar je forummap. Zo komen de bestanden vanzelf op de juiste plek

Rebel1980
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 dec 2008, 06:33

Re: Error bij installeren portal

Bericht door Rebel1980 » 14 dec 2008, 20:49

Uhm niet echt correct volgens mij wat de indeling is als volgt root/styles/WoWMoonclaw en ik moet pas alles na WoWMoonclaw uploaden lijkt mij want dat is al de style die ik heb en nu moet ik de portal gegevens in die map stoppen.

Nou, ik denk dat ik het gewoon bij forum ga houden want heb vanalles geprobeerd, de dingen aangepast die aangepast moesten worden maar het forum zit er nog gewoon hetzelfde uit.

Het enige wat ik me nog evt afvraag is, wat moet ik met deze file? modx.prosilver.en.xsl als ik em open zie alleen maar een hele lange lijst met codes

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: Error bij installeren portal

Bericht door Raimon » 14 dec 2008, 21:53

Rebel1980 ; ik heb je berichten samengevoegd, aangezien het de bump regel overschreef.

Plaats reactie