veiling MOD
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

veiling MOD
Ik ben op zoek naar een veiling-MOD
iemand een idee of die bestaan?
Idee is om per topic een veiling te kunnen organiseren van een product, waarbij de veiling stopt op een bepaalde dag/tijd , tenzij er binnen de 15 minuten voor aflopen veiling nog een bod werd gedaan, dan verlengd de veiling met 15 min etc.
Zodra er dan geen biedingen meer plaatsvinden gaat het topic automatisch op slot.
Ik ben benieuwd op jullie zo'n soort MOD kennen?
iemand een idee of die bestaan?
Idee is om per topic een veiling te kunnen organiseren van een product, waarbij de veiling stopt op een bepaalde dag/tijd , tenzij er binnen de 15 minuten voor aflopen veiling nog een bod werd gedaan, dan verlengd de veiling met 15 min etc.
Zodra er dan geen biedingen meer plaatsvinden gaat het topic automatisch op slot.
Ik ben benieuwd op jullie zo'n soort MOD kennen?
-
Re: veiling MOD
Volgens mij is dat er (nog) niet.
Zou ook niet weten wat je ermee moet, het is een forum geen marktplaats.nl

Zou ook niet weten wat je ermee moet, het is een forum geen marktplaats.nl

Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
ik ben ook niet van plan concurrent te worden van marktplaats, maar zo nu en dan worden er dingen verkocht (voor het goede doel).
In ieder geval vaak genoeg om te kijken of er een speciale MOD voor is die doet wat ik graag zou willen (of iets wat daarop lijkt).
In ieder geval vaak genoeg om te kijken of er een speciale MOD voor is die doet wat ik graag zou willen (of iets wat daarop lijkt).
-
Ik heb nog niet gezocht, ik zoek wel even voor je:
EDIT:
Deze misschien...
Moet je wel de Cash mod van Handyman op je site hebben staan!
Lars
EDIT:
Deze misschien...
Moet je wel de Cash mod van Handyman op je site hebben staan!
Lars
@Lars: Dat is een phpBB2 MOD, en die werken nooit op phpBB3.
John, ik heb ook even voor je gezocht maar ben niks tegengekomen, misschien dat je even op phpBB.com een MOD Request kan doen, want daar zitten de echt MOD auteurs.
John, ik heb ook even voor je gezocht maar ben niks tegengekomen, misschien dat je even op phpBB.com een MOD Request kan doen, want daar zitten de echt MOD auteurs.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
ik heb nog even nagedacht.
Waar ik ook tevreden mee ben is een mod die een topic openhoudt tot een bepaalde datum en tijd, en dan het topic sluit als er in de voorafgaande 15 minuten geen post is gemaakt. Tenzij er in de laatste 15 minuten gepost is en dan het topic openhoudt voor 15 nieuwe minuten, net zolang tot er geen postst meer in het topic gedaan worden.
Waar ik ook tevreden mee ben is een mod die een topic openhoudt tot een bepaalde datum en tijd, en dan het topic sluit als er in de voorafgaande 15 minuten geen post is gemaakt. Tenzij er in de laatste 15 minuten gepost is en dan het topic openhoudt voor 15 nieuwe minuten, net zolang tot er geen postst meer in het topic gedaan worden.
-
Dan kan ie toch overstappen nar 2.0Jim schreef:@Lars: Dat is een phpBB2 MOD, en die werken nooit op phpBB3.

Lars
P.S. Ik zoek nog wel ff:
Dit??
Lars
Nee, dat is meer een shop. Ik zoek gewoon iets wat de topic locked na verloop van tijd waarbij de eindtijd dynamisch steeds met 15 minuten verlengd indien er 15 min voor tijd nog gepost wordt.
Ik ga dat gebruiken voor een veiling, maar zou dat voor meerdere doeleinden kunnen gebruiken.
Ik ga dat gebruiken voor een veiling, maar zou dat voor meerdere doeleinden kunnen gebruiken.
Wijziging: bijvoorbeeld een quiz
Toch leuk dat je zo meedenkt Lars!-
Graag gedaan!
Okay, dan zal ik iets anders moeten zoeken...
Okay, dan zal ik iets anders moeten zoeken...
Je kan wel standaard iets Sticky maken tot een bepaalde tijd.. 

Voormalig Support Teamlid
Voormalig Support Teamlid
het lijkt er wel op.
Ik zal hem nog eens goed doorlezen want volgens mij verwijdert ie de complete topic na afloop en dat heb ik liever niet
Ik zal hem nog eens goed doorlezen want volgens mij verwijdert ie de complete topic na afloop en dat heb ik liever niet

Ik zou je er wel op willen wijzen, dat een concurrent van Marktplaats worden erg moeilijk zal zijn. Als je gewoon een systeem van internet afhaalt wat niet tot in de puntjes geperfectioneerd is zal waarschijnlijk niet eens iemand opmerken dat het bestaat, omdat het niet goed werkt, en waarom bij jouw iets aanbieden als de kans dat het verkocht wordt op Marktplaats vele malen groter is.
Er is wel nog een grote phpBB2-mod genaamd phpBB-Auction, maar deze heeft volgens mij veiligheidsfouten dus ik zal je weerhouden van een linkje.
Er is wel nog een grote phpBB2-mod genaamd phpBB-Auction, maar deze heeft volgens mij veiligheidsfouten dus ik zal je weerhouden van een linkje.
Nogmaals, het is niet de bedoeling om er een marktplaatsachtig iets van te maken.
Hetgeen ik ga aanbieden is zeer specifiek voor mijn doelgroep en wordt op marktplaats niet verkocht.
maar nogmaals, het hoeft niet perse een veiling mod te zijn.
het kan ook met een mod die een topic openhoudt tot een bepaalde dag/tijd en het topic sluit als er in de laatste 15 minuten niet gepost wordt. Zijn er wel post(s) in de laatste 15 minuten dan blijft hij 15 minuten langer open, net zolang tot er niet meer gepost wordt.
Hetgeen ik ga aanbieden is zeer specifiek voor mijn doelgroep en wordt op marktplaats niet verkocht.
maar nogmaals, het hoeft niet perse een veiling mod te zijn.
het kan ook met een mod die een topic openhoudt tot een bepaalde dag/tijd en het topic sluit als er in de laatste 15 minuten niet gepost wordt. Zijn er wel post(s) in de laatste 15 minuten dan blijft hij 15 minuten langer open, net zolang tot er niet meer gepost wordt.