Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
popmart
Bericht
door popmart » 11 nov 2008, 12:49
- Modificatie & Versie:Welcome PM on First Login 1.0.0
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://
phpBB versie:3.0.0
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
ik krijg bij deze mod dit
Code: Selecteer alles
SQL
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('wpm_enable', '1');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('wpm_send_id', '2');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('wpm_subject', 'Welcome to our forums!');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('wpm_message', 'Hello, [b]{USERNAME}[/b]!\n\nWelcome to {SITE_NAME}. You registered on [b]{USER_REGDATE}[/b]. According to your input, your email is: [b]{USER_EMAIL}[/b].\n\n-Thank you for registering at {SITE_NAME}! :D');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('wpm_preview', '');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('wpm_variables', '');
waar moet ik dit juist invoeren ? ik werk met directadmin
-
webjoch
Bericht
door webjoch » 11 nov 2008, 13:08
Ik werk ook met direct admin. Ga in je direct admin paneel naar 'phpmyadmin' nu moet je inloggen met je mysql gegevens. Selecteer de database waar je forum ook in staat en klik op het tabblad "sql" plak de sql code in het tekst vak en klik op start.
-
popmart
Bericht
door popmart » 11 nov 2008, 16:49
bedankt voor de info, het heeft gewerkt. Had eerst wel een error maar nu bleek dat ik in de te kopieren tekst mijn database naam moest aanpassen, en dat had ik geleerd van kevin1979