Top topics op andere site?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
maarten-jan
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 okt 2008, 08:31

Top topics op andere site?

Bericht door maarten-jan » 08 nov 2008, 16:52

  • Adres van je forum: http://www.forum.lanciathema.nl/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.2

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo,

Na een tijdje spelen met wat stijlen heb ik mijn eigen thema op het forum gekregen. Op zich ben ik hier erg tevreden mee.

Ik heb echter twee vragen om mijn forum nog handiger te kunnen maken:
1- Is het mogelijk op de startpagina van het forum een overzichtje te tonen van de laatste 5, 8 of 10 onderwerpen die actief zijn? Een gebruiker hoeft dan alleen even naar de pagina te klikken en ziet dan meteen de actieve onderwerpen
2- Is het mogelijk de top 5 laatste berichten te linken op een andere site? Ik heb een site op een ander subdomein en daar wil ik graag de topics alvast laten zien.

Ik heb geen echt goede antwoorden gevonden met het doorzoeken van de onderwerpen; wel een scriptje waarmee je binnen een domein een link naar het forum kunt maken. In een andere post zag ik dat het lastig is om vanaf een andere site de onderwerpen van het forum te tonen omdat je dan niet in dezelfde database zit en dus onbedoeld je site onveilig maakt als je de link naar je database van het forum op de site plaatst.

Graag je hulp/mening
=> 3.0 Mods
- Bee

Plaats reactie