Simple OpenID Mod.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
larsisgoed9

Simple OpenID Mod.

Bericht door larsisgoed9 » 14 sep 2008, 14:48

• Modificatie & Versie: SImple Open ID mod 0.2.2
    Directe link naar de modificatie: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=584148
    Adres van je forum: http://pepijnstrips.woelmuis.nl
    phpBB versie: 3.0.2
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ja, maar heeft er (denk) ik niks mee te maken

Wat is het probleem? Ik krijg een foutmelding is als ik wil inloggen met m'n Open ID.
    Namelijk deze:
    PHP Notice: in file /includes/openid/common.php on line 28: mkdir() [function.mkdir]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 5826 is not allowed to access /tmp owned by uid 0
    Could not create the FileStore directory '/tmp/_php_consumer_test'. Please check the effective permissions
    Weet iemand wat dit betekent?
    (en hoe ik die mod wel kan gebruiken, of als er een andere mod voor is (openId))
    Meld het!

Lars

Wijziging: Ik krijg bij een andere host een andere fout:
Define Auth_OpenID_RAND_SOURCE as null to continue with an insecure random number generator.
Als jullie die wel op kunnen lossen.

Thanx!
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier

Jim
Contacteer:

Re: Simple OpenID Mod.

Bericht door Jim » 14 sep 2008, 18:04

Deze fout betekend dat je host iets heeft ingesteld waardoor de MOD niet kan draaien. Ik raad je aan hen deze error voor te leggen en de reactie af te wachten.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Lucas

Bericht door Lucas » 16 sep 2008, 07:45

Ik vermoed dat de OpenID libraries in beide gevallen niet geinstalleerd staan. Oftewel, het php programma heeft geen flauw idee wat het moet doen.

Bee

Bericht door Bee » 16 sep 2008, 09:42

Bij de tweede host moet je denk ik nog de configuratie in het bestand veranderen, zoals de foutmelding ook zelf zegt. Bij de eerste host zal het niet werken zonder dat de safe mode wordt uitgezet.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Plaats reactie