Nieuwsbrief modificatie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
kevinfl
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 nov 2007, 00:44

Nieuwsbrief modificatie

Bericht door kevinfl » 12 sep 2008, 22:18

  • Modificatie & Versie:nvt
    Directe link naar de modificatie:nvt
    Adres van je forum: http://www.autoshoot.nl
    phpBB versie:3.0.2
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nee

    Wat is het probleem?
Normaal doen we maandelijks een mailing de deur uit met alle nieuwtjes over het forum onze scene enz. aangezien we in het forum zelf helaas niet de optie hadden ook afbeeldingen mee te sturen werdt het voor ons niet anders dan maar alle adressen in outlook te zetten (handmatig) om zo een mail te maken met de nieuwsbrief (dit is een jpg bestand). Nu zijn we overgegaan naar andere pc's en zijn we onze adressen kwijt.

Nu is mijn vraag : bestaat er een mogelijkheid om het forum nieuwsbrieven te laten versturen waarbij ik niet alleen maar de standaard kladblok tekst in kwijt kan maar bijvoorbeeld een jpeg afbeelding .

Niek
Berichten: 1818
Lid geworden op: 21 sep 2005, 19:04
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Nieuwsbrief modificatie

Bericht door Niek » 15 sep 2008, 16:18

Het makkelijkste voor jou lijkt me om deze modificatie te installeren. [BETA] Mass email HTML
Hiermee kun je HTML in je massa-mail gebruiken. Afbeeldingen kunnen dus toegevoegd worden door middel van HTML.
De mod zorgt ook voor een extra pagina waarop de laatst verzonden mass-mail te lezen is.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

kevinfl
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 nov 2007, 00:44

Re: Nieuwsbrief modificatie

Bericht door kevinfl » 25 sep 2008, 20:50

thanks net wat ik zocht! Kunnen jullie deze inbouwen of moet ik een topic aanmaken op het prikbord?

Mid
Berichten: 961
Lid geworden op: 03 mei 2008, 23:22

Re: Nieuwsbrief modificatie

Bericht door Mid » 25 sep 2008, 21:21

Als je het zelf echt niet kunt, dan kun je hier een verzoek indienen: viewforum.php?f=70

Plaats reactie