Wat is het probleem?
Ik ben op zoek naar een aanpassing voor de standaard attachment die in Phpbb3 zit !
Zoek met namen dat ik meerdere bestanden in een keer kan uploaden, En dat ik ze van volgorde kan veranderen ?
Kent iemand zon mod ?
Groetjes Trunks
Attachment aanpassing
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Attachment aanpassing
In het beheerderspaneel kun je de bijlagen instellen, ook het aantal voor een upload.
Daar kun je idd de aantal instellen die je max mag.
Wat ik graag wil meerdere bijlages in een keer uploaden, ipv stuk voor stuk te doen.
Wat ik graag wil meerdere bijlages in een keer uploaden, ipv stuk voor stuk te doen.
-
Dan zou je het beste het aantal Bytes (of hoe er ook wordt mee gewerkt hier in phpBB 3) kunnen verhogen. En alles in een .rar of .zip bestandje gooien en Uploaden
.

Als jij 1 bijlage upload, dan kun jij klikken op voeg toe aan bericht.
Als je op bijlage toevoegen klikt, kun je er nog 1 uploaden...
Als jij de eerst bijlage die je toegevoegd hebt bijv. onderaan wilt dan kopieer en plak je hem toch gewoon even?
Meerdere in 1x zal helaas niet gaan, wle kan je verschillende uppen, door steeds opnieuw te zoeken en dan uploaden klikken. je zou op phpbb.com wel een aanvraag kunnen doen voor een 'Multiple Attachement uplaoder' ofzo. Volgens mij is die er namelijk nog niet.
Als je op bijlage toevoegen klikt, kun je er nog 1 uploaden...
Als jij de eerst bijlage die je toegevoegd hebt bijv. onderaan wilt dan kopieer en plak je hem toch gewoon even?
Meerdere in 1x zal helaas niet gaan, wle kan je verschillende uppen, door steeds opnieuw te zoeken en dan uploaden klikken. je zou op phpbb.com wel een aanvraag kunnen doen voor een 'Multiple Attachement uplaoder' ofzo. Volgens mij is die er namelijk nog niet.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl