Beste,
Ik ben op zoek tweetal modificatie, één daarvan is hier ook geinstalleerd denk ik, maar ben echter nog erg nieuw in deze wereld van phpbb3. Heb ooit eens een phpbb2 forum gehad maar heb zelf totaal geen kennis van de code taal php.
De modificaties die ik zoek zijn alsvolgt:
1 - Automatisch iets in het bericht venster invullen als iemand een nieuwe topic aanmaakt (echter alleen in een bepaalde categorie of forum in een categorie).
Zoals hier direct de template is toegevoegd in het venster om erachter informatie over de modificatie + versie en link naar de modificatie te geven etc.
2 - Ik heb op mijn forum een aantal profiel opties toegevoegd om in gevuld te kunnen worden door gebruikers. Echter kun je deze informatie alleen terug vinden als je echt naar het profiel van een user gaat.
Is er een modificatie waarbij je extra toegevoegde profiel invulvelden ook kan laten zien bij de gegevens die je ziet van een gebruiker wanneer je een post bekijkt in een forum.
Standaard staat er bij mij de volgende informatie als ik een post aanmaak op mijn forum:
Collapse
[Avatar]
LwB Guild Master
Hier wil ik mijn extra aangemaakte invulvelden onder de standaard toegevoegd hebben welke ik heb aangemaakt via het ACP.
De extra opties die aangemaakt zijn, hebben de volgende eigenschappen en kunnen in de volgende context ingevuld worden:
WoW Server: Twilight's Hammer
Character Name: Collapse
Character Level: 70
Race & Class: Dwarf Warrior
Current Guild: LwB
Is hier een modificatie voor of heb ik iets in het ACP over het hoofd gezien?
http://www.aimloos-gaming.com/lwb/ is mijn forum.
[Zoek] Mod auto template & extra profiel info?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: [Zoek] Mod auto template & extra profiel info?
Voor je tweede vraag moet je idd in het ACP zijn, tab Algemeen en dan bij instellingen serverprestaties. Hierin staat helemaal onderaan ook nog iets over aangepaste profielvelden.
Edit: je eerste vraag is mogelijk met het installeren van de Posting template mod
Edit: je eerste vraag is mogelijk met het installeren van de Posting template mod

Re: [Zoek] Mod auto template & extra profiel info?
Thanks Fridge!