Handleiding MODS installeren

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
dddaniel
Contacteer:

Handleiding MODS installeren

Bericht door dddaniel » 27 jul 2008, 18:02

Zoals ik al eerder meldde, ben ik nog steeds bezig met het installeren van een forum op basis van PHPBB na twee jaar lang met Drupal te hebben gewerkt. Wat me frustreert, is dat ik zelf niet weet hoe MODs te installeren terwijl juist die je forum 'eigen' maken.

Ik heb ook al veel gezocht naar een duidelijke handleiding hoe MODs te installeren. Ik voel me nu zo afhankelijk van het onvolprezen serviceteam hier terwijl dat volgens mij niet zou hoeven. Kan iemand me wat op weg helpen, bestaat er ergens zo'n handleiding?

Bij voorbaat dank!
Schopje naar 3.0 Mods.
- Bee

Jim
Contacteer:

Re: Handleiding MODS installeren

Bericht door Jim » 27 jul 2008, 18:38

Ja hoor, in de wiki staat het artikel: [wiki]Modificatie installeren (phpBB3)[/wiki] ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

dddaniel
Contacteer:

Bericht door dddaniel » 27 jul 2008, 19:02

Okay, dank je wel. Moet ik me nog iets aantrekken van hetgeen daar staat in het overleg:
Deze pagina is eigenlijk nog verouderd en moet geupdate worden naar de nieuwe MODX-versie. Dan maar wachten op MODX 1.0.2.
? Ik zal spoedig eens trachten zelf iets te doen....

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 27 jul 2008, 19:04

Dat maakt niet zoveel verschil. Als je dat artikel doorleest en begrijpt zou je het moeten kunnen. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie