- Modificatie & Versie: -
Directe link naar de modificatie: -
Adres van je forum: -
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ja
Wat is het probleem?
Bestaat er een MOD waarmee je net als in phpBB2 een javascript in de forumbeschrijving kan plaatsen?
Dat zou erg handig zijn omdat we hebben afgesproken met een ander forum om reclame voor elkaar te maken en dat deden we eerst met een roterende banner (verschillende banners achterelkaar die rondraaiden).
Als iemand er misschien een weet zou dat mooi zijn!
Java script in forumbeschrijving
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Java script in forumbeschrijving
Jeroen
Re: Java script in forumbeschrijving
Je kan het wel handmatig maken onder alle forums. Simpelweg een kwestie van de forums-code zoeken.
Onderaan Webmasterplein.net is ook zo'n voorbeeld te zien:
Werkt deze? Je zal dan bij
Onderaan Webmasterplein.net is ook zo'n voorbeeld te zien:
Code: Selecteer alles
<div class="forabg">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<ul class="topiclist">
<li class="header">
<dl>
<dt>HEADER_NAME</dt>
{INHOUD}
</dl>
</li>
</ul>
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div></div>
{INHOUD}
je JavaScript kunnen plaatsen.Voormalig Support Teamlid
Dan krijg ik weer de melding dat de forumbeschrijving te lang is: maximaal 4000 tekens.
Maarja dit probleem heb ik al eens in het support forum geplaatst, maar ik hoopte dus dat er een MOD voor zou zijn.
Maarja dit probleem heb ik al eens in het support forum geplaatst, maar ik hoopte dus dat er een MOD voor zou zijn.
Jeroen
Vanwege veiligheids risico's is het niet mogelijk om HTML (en dus javascript) direct ge gebruiken. Je zal of de template zelf moet aanpassen, of gebruik moeten maken van een custom BBcode.
Mijn code moet ook niet als forumbeschrijving, maar apart in de HTML worden ingevoegdPietje15 schreef:Dan krijg ik weer de melding dat de forumbeschrijving te lang is: maximaal 4000 tekens.

Voormalig Support Teamlid
En welke BBCode moet ik dan maken?paul schreef:Vanwege veiligheids risico's is het niet mogelijk om HTML (en dus javascript) direct ge gebruiken. Je zal of de template zelf moet aanpassen, of gebruik moeten maken van een custom BBcode.
Welke dingen moet ik invullen bij de custom BBCode?
Jeroen
- marian0810
- Contacteer:
Misschien een domme vraag, maar waarom maak je niet gewoon gifjes van die banners?
Omdat het 1 banner is met daarin weer 3 banners die rondraaien.
We kunnen natuurlijk ook wel 3 aparte forums maken met daarin 3 verschillende banners, maargoed, zo'n roterend ding is leuker.
Hier even een voorbeeldje van die roterende banner: http://www.rosellaforum.yourbb.nl/index.php
(Dat is een gratis forum maar het is maar het voorbeeld)
We kunnen natuurlijk ook wel 3 aparte forums maken met daarin 3 verschillende banners, maargoed, zo'n roterend ding is leuker.
Hier even een voorbeeldje van die roterende banner: http://www.rosellaforum.yourbb.nl/index.php
(Dat is een gratis forum maar het is maar het voorbeeld)
Jeroen
- marian0810
- Contacteer:
Bedoel je die helemaal onderaan of die onder het kopje "bannerruil"? Want zoals die laatste dat kan met een .gif bestand ook. Misschien nog wel makkelijker.
Nee, die onder het kopje "Informatie".
En die onder "Bannerruil" is ook aan javascript, want die banner veranderd iedere keer dat je de pagina herlaad.
En die onder "Bannerruil" is ook aan javascript, want die banner veranderd iedere keer dat je de pagina herlaad.

Jeroen
- marian0810
- Contacteer:
Dat zie ik nergens staanPietje15 schreef:Nee, die onder het kopje "Informatie".

Dat kan ook heel makkelijk met gewone afbeeldingen.En die onder "Bannerruil" is ook aan javascript, want die banner veranderd iedere keer dat je de pagina herlaad.
Vraag me niet waarom, maar hij stond zo ingesteld dat alleen moderators hem konden zien
Hoop niet dat dat altijd al was, maargoed
Je zou hem nu wel moeten zien

Hoop niet dat dat altijd al was, maargoed

Je zou hem nu wel moeten zien

Jeroen
- marian0810
- Contacteer:
Aah, ok nou snap ik het 

Nou, hoe moet het dan?marian0810 schreef:Aah, ok nou snap ik het

Jeroen
- marian0810
- Contacteer:
Je zou dit kunnen proberen. Ik gok dat dan in forumlist_body.html gezet moet worden.JohanG schreef:Mijn code moet ook niet als forumbeschrijving, maar apart in de HTML worden ingevoegd
Kan ook in 
./styles/UWSTIJL/template/index_body.html
en dan onder <!-- INCLUDE forumlist_body.html -->

- marian0810
- Contacteer:
Ik vraag me alleen af of je dat dan niet in de beschrijving van elk forum terugziet? Dat zal toch ook niet de bedoeling zijn neem ik aan.
Gebeurt ook niet. (niet op mijn plek iig)