- Modificatie & Versie 3.0
Directe link naar de modificatie:geen
Adres van je forum: http://www.elektrotechnicus.nl/tribalwars
phpBB versie:
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nee
Wat is het probleem?
ik heb momenteel een phpbb forum draaien voor een online spel.
voor dat spel heb ik een script geschreven.
dat script wil ik graag in een onderwerp krijgen, geen post maar als je op het onderwerp drukt dat het script in de pagine gezet wordt.
is dit mogelijk? zoja hoe kan ik dat doen? is er een mod voor of kan ik dat zelf maken?
mvg erik
php script importeren op een forum view
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

php script importeren op een forum view
Re: php script importeren op een forum view
Moet het script in de phpBB layout komen te staan?
hallo daan,
bedankt voor uw reactie.
ja dat is wel de beoeling, je hebt de stansaard layout en in het midden het script.
dit wil ik doen zodat je ingelogd moet zijn om dat script te kunnen gebruiken.
is er ook een stukje code die ik boven mijn eigen script kan zetten die kijkt of de sessie nog geldig is zoniet dat ze eerst in moeten loggen?
mvg erik
bedankt voor uw reactie.
ja dat is wel de beoeling, je hebt de stansaard layout en in het midden het script.
dit wil ik doen zodat je ingelogd moet zijn om dat script te kunnen gebruiken.
is er ook een stukje code die ik boven mijn eigen script kan zetten die kijkt of de sessie nog geldig is zoniet dat ze eerst in moeten loggen?
mvg erik
Je kunt het wel in een pagina krijgen ([wiki]Pagina toevoegen (phpBB3)[/wiki]) maar het is niet gemakkelijk om deze te openen door te klikken op een onderwerp. Je kunt wel in het betreffende forum een subforum maken die als link dient en naar dit script leidt. 

Oke, heel erg bedankt zal het eens doornemen een sub onderwerp geeft niet.
Bedankt!
edit:Ik heb de html pagina naar php hernoemd en daarin include en dan mijn scriptnaam.
Mijn probleem is dat ik meteen wat uit de database uitlees, hij geeft dat op die pagina niet weer, hoe kan ik dit op lossen?
Normaal als je mijn script in een losse pagina opent krijg je een mooie tabel met alle gegevens die in mijn database staan, deze keer doet hij dat niet.
Ook laat ik de datum genereren en dat geeft hij niet weer
Bedankt!
edit:Ik heb de html pagina naar php hernoemd en daarin include en dan mijn scriptnaam.
Mijn probleem is dat ik meteen wat uit de database uitlees, hij geeft dat op die pagina niet weer, hoe kan ik dit op lossen?
Normaal als je mijn script in een losse pagina opent krijg je een mooie tabel met alle gegevens die in mijn database staan, deze keer doet hij dat niet.
Ook laat ik de datum genereren en dat geeft hij niet weer
Je moet je template niet naar .php hernoemen. Je kunt de php-code tussen
<!-- PHP -->
en <!-- ENDPHP -->
zetten (even in het beheerderspaneel toestaan dat je PHP mag gebruiken).Re: php script importeren op een forum view
U schrijft dat er in de html pagina het volgende moet staan: <!-- PHP --> en <!-- ENDPHP -->
Zelf kan ik dat niet zien staan, waar moet dat staan?
Mvg Erik
Mvg Erik
Het kan zijn dat je die nog zelf moet toevoegen.ejpi16 schreef:U schrijft dat er in de html pagina het volgende moet staan: <!-- PHP --> en <!-- ENDPHP -->
Mvg Erik
Als je in een custom page gebruik wilt maken van PHP moet je om die PHP code die tags heenzetten bedoelt Betadevil. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Helaas lukte het me nog steeds niet,
Wat ik gedaan heb is die code gepakt en in mijn eigen script gedaan, nu ga je dus wel naar een andere pagina maar ben je niet ingelogd kan je er niet op komen...
Werkt goed, bedankt voor de link en de goede hulp!
Wat ik gedaan heb is die code gepakt en in mijn eigen script gedaan, nu ga je dus wel naar een andere pagina maar ben je niet ingelogd kan je er niet op komen...
Werkt goed, bedankt voor de link en de goede hulp!