- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.bullengeurenkoffiepraat.nl
phpBB versie:3.0
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Durf ik niet te zeggen, iemand heeft voor mij mijn forum geupdate met versie 3.0
Wat is het probleem?
In mijn oude forum zat een blokje met Globale Afbeeldingen waarbij in een pop-up diverse afbeeldingen stonden die ik zelf had toegevoegd. Bijvoorbeeld een plaatje van Beterschap en daarop klikkend kwam dat terecht in een bericht. Datzelfde zou ik nu graag ook willen hebben in mijn nieuwe forum maar bestaat dat wel voor versie 3.0 en is het mogelijk om dat onder het aanmaken van een bericht te plaatsen (rechts staan nu de smilies maar daaronder hebben we met het plaatsen van een bericht heel veel ruimte over)?
Hopelijk hebben jullie het antwoord. Alvast ontzettend bedankt.
Groetjes, Marloes
Mod voor het plaatsen van plaatjes/afbeeldingen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Mod voor het plaatsen van plaatjes/afbeeldingen
Re: Mod voor het plaatsen van plaatjes/afbeeldingen
Je kunt in het beheerderspaneel smilies toevoegen.
beheerderspaneel ==> Berichten ==> Smilies ==> Voeg meerdere smilies toe. Vergeet niet om een vinkje te zetten achter toevoegen wanneer je een smilie wilt toevoegen. Soms is het nodig om het linker navigatiemenu in te klappen, voordat dit veld zichtbaar wordt.
beheerderspaneel ==> Berichten ==> Smilies ==> Voeg meerdere smilies toe. Vergeet niet om een vinkje te zetten achter toevoegen wanneer je een smilie wilt toevoegen. Soms is het nodig om het linker navigatiemenu in te klappen, voordat dit veld zichtbaar wordt.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Ik had gezien dat ik daar smilies kan toevoegen maar dat is niet wat ik bedoel. Behalve een smiliesbox wil ik ook een aparte afbeeldingenbox zodat er onderscheid is tussen die twee en het voor mijn gebruikers makkelijker wordt om een afbeelding toe te voegen zonder daarvoor de IMG-instelling te gebruiken. Bij de vorige versie van het phpbb-forum was daar een mod voor, Global Images als ik me niet vergis. Maar ik weet niet of die er nu ook is voor de nieuwe versie van het forum.
Ik heb even gezocht, maar ik heb geen mod kunnen vinden die dat doet voor phpBB3.
Je zou wel een verzoek kunnen plaatsen op ons prikbord, of op phpbb.com in mod request.
Succes!
Je zou wel een verzoek kunnen plaatsen op ons prikbord, of op phpbb.com in mod request.
Succes!
Groetjes Niek