Ik zoek een pushmessage mod, voor PhpBB3, netzoals ze dat bij DirectTopics ook gedaan hebben, ik kan het op de phpbb site niet vinden,( engels en nederlands) en op google ook niet ( er staan alleen maar advertenties, en allemaal engelse zooi, wat nergens opslaat op )
Bedankt!!
Larsisgoed9 & De Sites Group®
Phpbb3 mod PushMessages
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Phpbb3 mod PushMessages
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Phpbb3 mod PushMessages
Misschien handig als je een screenshot laat zien van wat je wilt, want ik begrijp het niet 

-
Re: Phpbb3 mod PushMessages
Ik heb er geen screenie van,,,
Het werkt zo:
Een admin stuurt een bericht, naar een gebruiker, als de gebruiker weer inlogd, en bv. een bericht wilt plaatsen, word hij doorverwezen naar zijn inbox (berichten) daar moet hij op accepteren (de regels) klikken, en dan pas kan hij verder posten. Voor meer informatie, vraag het bij directtopics:
http://www.directtopics.nl
Meer weet ik er ook niet van!!
Het werkt zo:
Een admin stuurt een bericht, naar een gebruiker, als de gebruiker weer inlogd, en bv. een bericht wilt plaatsen, word hij doorverwezen naar zijn inbox (berichten) daar moet hij op accepteren (de regels) klikken, en dan pas kan hij verder posten. Voor meer informatie, vraag het bij directtopics:
http://www.directtopics.nl
Meer weet ik er ook niet van!!
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.