- Modificatie & Versie: 'Advanced Quick Reply' Version 0.2.0
Directe link naar de modificatie: link naar orgineel, maarphpbb.com heeft 'm ook in download
Adres van je forum: http://www.aquawish.nl/phpBB3
phpBB versie: phpBB3
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Dat was voor deze mod
Wat is het probleem? Ik heb deze mod geinstalleerd zoals het moet. Wordt zeer duidelijk beschreven, heb alles nagelopen en lijkt te kloppen. Ik moest quickreply_body in de template map van elke stijl uploaden. Dit heb ik gedaan. Ik krijg geen error en forum werkt perfect, maar er is geen quickreply zichtbaar.
Als ik in mijn admin panel de template van een van de styles wil aanpassen, staat de geuploade quickreply_body er niet bij. Ik denk dat hier het probleem zit. Maar hij staat daadwerkelijk wel in de map.
quickreply_body niet zichtbaar
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
- Contacteer:
quickreply_body niet zichtbaar
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: quickreply_body niet zichtbaar
Buffer/cache al geleegd?
-
- Contacteer:
Kan ik via ftp gewoon alle bestanden er uit halen, of kan ik dit beter op een andere manier doen?Gamemaniak schreef:Buffer/cache al geleegd?
-
- Contacteer:
Het lag inderdaad aan die cache file legen.
Echter werkt quickreply nu wel, maar staat ie nog niet in admin panel om online template aan te passen. Hij staat niet tussen alle andere files
hmm te vroeg gejuicht. Quickreply is nu wel zichtbaar onder elke post, maar geeft een foutmelding wanneer ik een bericht wil plaatsen via quickreply. Hij zegt,
Het verstuurde formulier was ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.
edit: ondertussen dit forum nog eens doorzocht op het probleem, maar kan dus aan forum versie liggen?
Ai... ik dacht dat ik gewoon phpBB3 had
--
Ik heb een nieuwere versie van die mod geinstalleerd. Werkt perfect.... zo zie je maar... zoeken en verder kijken dan den spreekwoordelijke neus lang is loont
Echter werkt quickreply nu wel, maar staat ie nog niet in admin panel om online template aan te passen. Hij staat niet tussen alle andere files
hmm te vroeg gejuicht. Quickreply is nu wel zichtbaar onder elke post, maar geeft een foutmelding wanneer ik een bericht wil plaatsen via quickreply. Hij zegt,
Het verstuurde formulier was ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.
edit: ondertussen dit forum nog eens doorzocht op het probleem, maar kan dus aan forum versie liggen?
Ai... ik dacht dat ik gewoon phpBB3 had

--
Ik heb een nieuwere versie van die mod geinstalleerd. Werkt perfect.... zo zie je maar... zoeken en verder kijken dan den spreekwoordelijke neus lang is loont
Voortaan geen topics meer kicken en al helemaal niet binnen 24 uur.
Bedankt!
Bedankt!
- Coen