- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://
phpBB versie:
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Snel antwoord
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Snel antwoord
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Snel antwoord
Dat kan met de mod Evil Quick Reply. http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=595969
Dan moet ge in .html veranderen, niet? Welk programma moet ik hiervoor dan gebruiken?
Het is mogelijk met kladblok. Alleen is dat niet echt overzichtelijk.
Ik gebruik hiervoor altijd Notepad++, maar er zijn natuurlijk andere editors te vinden.
Over info hoe je een mod moet installeren kun je hier terecht. Modificatie installeren
Ik gebruik hiervoor altijd Notepad++, maar er zijn natuurlijk andere editors te vinden.
Over info hoe je een mod moet installeren kun je hier terecht. Modificatie installeren
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Heb het meermaals geprobeerd. Heb alle files netjes geupload en alles mooi aangepast. Maar toch krijg ik geen enkele quick reply knop te zien.
Moet je eigenlijk voor deze mod iets aanpassen in de database. Want heb hier nergens iets van gelezen en heb gewoon .php en .html files moeten aanpassen en uploaden, en ook enkele files gewoon moeten uploaden.
Moet je eigenlijk voor deze mod iets aanpassen in de database. Want heb hier nergens iets van gelezen en heb gewoon .php en .html files moeten aanpassen en uploaden, en ook enkele files gewoon moeten uploaden.
- Gamemaniak
- Contacteer:
huh? Dat is chinees voor mij
Waar kan ik dat doen?

In het beheerderspaneel staat
Leeg de buffer
of Purge the Cache
onder de forumstatistieken.Re: Snel antwoord
Thx, het marcheert 
Update: toch nog niet volledig precies. De smilies en bbcodes zijn niet zichtbaar

Update: toch nog niet volledig precies. De smilies en bbcodes zijn niet zichtbaar
Voor prosilver zie ik dat er nog een extra .xml bestand is om iets te wijzigen. Voor subsilver2 is dit er niet, is dat normaal of ontbreekt er iets?
Het is niet verplicht om je modificatie compatible te maken met subsilver2, hij is dus alleen te gebruiken voor prosilver.
Heb net Evil Quick Reply geïnstalleerd voor prosilver. Alles werkt perfect, alleen krijg ik vanonder (berichtenlijst) geen knop 'Quick Reply'. Vanboven staan ze netjes naast elkaar 'Plaats antwoord' en 'Quick reply', maar vanonder staat alleen 'Plaats antwoord'. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Staat in de templates de button ook onderaan de pagina?
Thx! Was ik vergeten 

Ik heb alle bestanden geupload, en bestanden gewijzigd. Wat moet ik met het .xml bestand doen?
Als het werkt kan je hem gewoon afluiten
(als je een nieuw topic opent wordt je waarschijnlijk beter geholpen
)
(als je een nieuw topic opent wordt je waarschijnlijk beter geholpen

Voormalig Support Teamlid
Ik snap het niet, ik heb het .xml bestand geupload, en wat moet ik er dan mee doen? Waar moet ik hem uitvoeren?
Die hoef je niet te uploaden, je moet gewoon hem lokaal in je browser openen
Nee, maar ik heb 2 .xml bestanden. 1 met de handleiding, en 1 met gegevens erin...10th_user schreef:Die hoef je niet te uploaden, je moet gewoon hem lokaal in je browser openen
Je hoeft alleen die met de handleiding (install) te gebruiken
(tenminste, ik wel ;P)