Portal met foto
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Portal met foto
Is het mogelijk om een foto of plaatje te plaatsen op phpBB3portal in het welkoms-vak. Deze is te editten via ACP en daarom geschikt om foto's te laten wisselen. Nu is alleen tekst mogelijk. Wie weet het?
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Portal met foto
Ondersteund hij geen bbcode of geen html?
Helaas alleen platte tekst maar wellicht moet hier een mouw aan te passen zijnGamemaniak schreef:Ondersteund hij geen bbcode of geen html?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Bij mij lukt het gewoon om met html een plaatje tevoorschijn te toveren, leeg je wel je cache?
Vreemd ik zie gewoon de code op portaal geen plaatje.
Heb je de nieuwste versie van de Portal geinstalleerd? Misschien is dat het bekijken waard?
Lucas schreef:Heb je de nieuwste versie van de Portal geinstalleerd? Misschien is dat het bekijken waard?
Ik heb MOD Version: 1.1.0b
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ah kijk, ik heb een ander versieKaza schreef:Lucas schreef:Heb je de nieuwste versie van de Portal geinstalleerd? Misschien is dat het bekijken waard?
Ik heb MOD Version: 1.1.0b

Ja in phpBB 2.*.* had ik ook ezportal. Die had ik uitgbouwd en kon menu en tekstblokken in ACP wijzigen.
En die stargateportal gaat veel te ver met toestanden die me niks zeggen. Ezportal was sterk door zijn eenvoud. Maar nu, tja da's de hamvraag.
En die stargateportal gaat veel te ver met toestanden die me niks zeggen. Ezportal was sterk door zijn eenvoud. Maar nu, tja da's de hamvraag.