Ik heb aan mijn phpbb2 smartors photo-album toegevoegd. Nu wil ik upgraden naar phpbb3, hoendoe ik dat zodat book het album gewoon blijft werken? Werkt dat album uberhapupt wel met phpbb3?
Ik heb al gepoogd te kijken op smartor.is-root.com, maar die site lijkt zo dood als een pier.
Smartors foto-album en phpbb3
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
- Contacteer:
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Smartors foto-album en phpbb3
Je album zal niet meer werken, aangezien, de files niet worden geupdate maar de database. Er is wel al een nieuw foto album uit, maar die zit nog in beta fase
http://startrekguide.com/community/view ... =27&t=3989

http://startrekguide.com/community/view ... =27&t=3989
-
- Contacteer:
Uit de mod-beschrijving:
Zou moeten werken dus met behoud van het bestaande, dank.This MOD adds a Picture Gallery to your Forum.
It's a port of smartor's Photo Album 2.56a for phpBB3.
To Convert, just do the normal install and choose convert on the installer.
-
- Contacteer:
Ben er door allerlei oorzaken nog nooit aan toegekomen. Verdiep me er nu in en zit toch met wat vragen. De instructie voor de conversie bij deze mod van Nick Vergessen is zacht gezegd nogal karig: begin maar gewoon, het wijst zich vanzelf... maar wanneer begin ik? Converteer ik eerst et gewone forum en voeg ik dan de gallery toe, waar ik dan wel weer ergens een convert-link tegen zal komen? Moet ik eerst phpbb3 installeren, dan de mod, dan het gewone forum converteren en dan het album? Of nog anders?
Ben beetje benauwd, want dit is bepaald niet mijn dagelijks werk. Ik weet wel, met een backup vooraf kun je altijd terug, maar daar is het natuurlijk niet om begonnen en ik zal toch al werk genoeg hebben aan aanpassing van de style-templates.
Ben beetje benauwd, want dit is bepaald niet mijn dagelijks werk. Ik weet wel, met een backup vooraf kun je altijd terug, maar daar is het natuurlijk niet om begonnen en ik zal toch al werk genoeg hebben aan aanpassing van de style-templates.