Quick Reply???
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Quick Reply???
Heeft er iemand een Quickreply mod
die hier staat op het forum kan ik niet downloaden :S.
en weet iemand hoe ik de E-mail functie instel op mijn Hotmail?
die hier staat op het forum kan ik niet downloaden :S.
en weet iemand hoe ik de E-mail functie instel op mijn Hotmail?
Re: Quick Reply???
kan ik deze gebruiken met de Brush metal skin van robin huurman??
Je zal niet alles kunnen vinden, maar je kan het proberen.
Volgens mij heeft hij heel weinig HTML veranderd, dus ik verwacht geen problemen.
Is er ook een nederlandse versie?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Als jij hem vertaald wel 

Tadaa!
Code: Selecteer alles
<?php
/**
*
* quickreply [Dutch]
*
* @package language
* @version $Id: quickreply Z3u5 Exp $
* @copyright (c) 2007 www.phpbb.nl
* @author Salomon (phpBB.nl)
* @license http://opensource.org/licenses/gpl-license.php GNU Public License
*
*/
/**
* DO NOT CHANGE
*/
if (empty($lang) || !is_array($lang))
{
$lang = array();
}
// DEVELOPERS PLEASE NOTE
//
// All language files should use UTF-8 as their encoding and the files must not contain a BOM.
//
// Placeholders can now contain order information, e.g. instead of
// 'Page %s of %s' you can (and should) writáe 'Page %1$s of %2$s', this allows
// translators to re-order the output of data while ensuring it remains correct
//
// You do not need this where single placeholders are used, e.g. 'Message %d' is fine
// equally where a string contains only two placeholders which are used to wrap text
// in a url you again do not need to specify an order e.g., 'Click %sHERE%s' is fine
$lang = array_merge($lang, array(
'ATTACH_SIG' => 'Voeg een onderschrift toe (onderschriften kunnen worden gewijzigd in het gebruikerspaneel)',
'MORE_SMILIES' => 'Toon meer smilies',
'NO_TEXT_SELECTED' => 'Selecteer tekst en probeer het opnieuw',
'NOTIFY_REPLY' => 'Stuur me een email als er is gereageerd',
'QUOTE_SELECTED' => 'Citeer het geselecteerde bericht',
'QUOTE_LAST_POST' => 'Citeer het laatste bericht',
'POST_REPLY' => 'Plaats een nieuwe reactie',
'TOO_FEW_CHARS' => 'Je bericht heeft te weinig tekens',
'SMILIES' => 'Smilies',
));
?>
Werkt deze ook met de Stijl Brushed Metal?
Weet je wat, PROBEER HET!
Mag het iets vriendelijker? 

- Zero Override
Dat vertaal ik als een 'Ja'.Salomon schreef:Weet je wat, PROBEER HET!

nou ja
ik zie 2 templates staan en dat is prosilver en subsilver.
hoe moet ik die dan uploaden ?
moet ik die naam gewoon verandere naar Brushed metal dan?
ik zie 2 templates staan en dat is prosilver en subsilver.
hoe moet ik die dan uploaden ?
moet ik die naam gewoon verandere naar Brushed metal dan?
nee je moet de brushed metal map (als je die hebt gedownload) naar je styles map uploaden, dan in je ACP de style installeren bij styles > Install.
dan kan je in de template files ed de quick reply gaan toevoegen.
dan kan je in de template files ed de quick reply gaan toevoegen.
ja dat snap ik ik gebruik de stijl al een tijdje 
maar ik bedoel in de map waar de Quickreply mod inzit zijn er een aantal mapjes/bestandjes die je over moet kopieren naar je server. er staat er geen bij voor brushed metal dus hoe fix ik die bestand voor Brushed metal?
Deze bestande: \root\styles\subsilver2\ - \root\styles\prosilver\
moet ik deze 1 van de 2 kiezen?
en gewoon uploaden?

maar ik bedoel in de map waar de Quickreply mod inzit zijn er een aantal mapjes/bestandjes die je over moet kopieren naar je server. er staat er geen bij voor brushed metal dus hoe fix ik die bestand voor Brushed metal?
Deze bestande: \root\styles\subsilver2\ - \root\styles\prosilver\
moet ik deze 1 van de 2 kiezen?
en gewoon uploaden?
ow ik snap hem..even voor de duidelijkheid.
je hebt die mod dus gedownload. Nu zijn er in die mod 2 mappen, subsilver, en Prosilver, ok?
Deze mappen moet je niet kopieren, maar je moet alles wat in die mappen staat, naar precies dezelfde mappen in je database kopieren, en de dingen aanpassen die er in de xml file gezegd worden.
je hebt die mod dus gedownload. Nu zijn er in die mod 2 mappen, subsilver, en Prosilver, ok?
Deze mappen moet je niet kopieren, maar je moet alles wat in die mappen staat, naar precies dezelfde mappen in je database kopieren, en de dingen aanpassen die er in de xml file gezegd worden.
Dat kan wel, het lijkt me zelfs slimmer om dat wel te doen. Brushed Metal is namelijk qua code heel veel hetzelfde als prosilver. Kopieer de map 'prosilver' in de map templates en verander deze van naam naar 'BrushedMetal' of hoe de template ook heet...Semi_Deus schreef:Deze mappen moet je niet kopieren,

Ik neem aan dat je hier FTP bedoelt, we gaan toch geen mappen in een database gooien!maar je moet alles wat in die mappen staat, naar precies dezelfde mappen in je database kopieren,

De zaken die worden aangepast in de prosilver, moeten uiteraard ook in BrushedMetal worden aangepast!en de dingen aanpassen die er in de xml file gezegd worden.

nee, tuurlijk niet. Je verwijderd dan toch alle andere files, dat moet je niet hebben!Zero Override schreef:Dat kan wel, het lijkt me zelfs slimmer om dat wel te doen. Brushed Metal is namelijk qua code heel veel hetzelfde als prosilver. Kopieer de map 'prosilver' in de map templates en verander deze van naam naar 'BrushedMetal' of hoe de template ook heet...Zo voeg je de bestanden van prosilver toe aan de template 'BrushedMetal'.

Ik bedoel dus, dat je de map moet renamen (de map uit het MOD-pakket) en die daarná uploaden, zodat de bestanden toegevoegd worden aan BrushedMetal en niet aan prosilver (of aan beide natuurlijk, als je het kopieërt)!Semi_Deus schreef:nee, tuurlijk niet. Je verwijderd dan toch alle andere files, dat moet je niet hebben!

Deze mod staat er net op bij mij, maar 2 zaken:
http://i19.tinypic.com/688g8k5.png
http://i12.tinypic.com/4znzrc3.png
als ik op "Citeer het geselecteerde bericht " klik dan krijg ik die foutmelding, die is in phpBB taal, nog niet veraald, ook als ik geen bericht typ krijg ik een soortgelijke reactie die niet is omgezet :/
(de nederlandse vertaling zit erbij, en is volgens mij in orde)
en die balk vanonder loopt door :/
http://i19.tinypic.com/688g8k5.png
http://i12.tinypic.com/4znzrc3.png
als ik op "Citeer het geselecteerde bericht " klik dan krijg ik die foutmelding, die is in phpBB taal, nog niet veraald, ook als ik geen bericht typ krijg ik een soortgelijke reactie die niet is omgezet :/
(de nederlandse vertaling zit erbij, en is volgens mij in orde)
en die balk vanonder loopt door :/
Als ik op "citeer laatste bericht " klik en dat bericht is van een gast, dan staat er "Anonymous schreef". Ik wil er graag "Gast schreef" van maken. Dit zit hem niet in de mod zelf want in de hele mod vind je nergens Anonymous.
Verder nog deze opmerking: als je tekst selecteert uit een bericht en vervolgens op "citeer geselecteerd bericht" klikt, dan zie je alleen een aanhalingsteken openen, maar geen aanhalingsteken sluiten. zelf zou ik dan ook graag dat aanhalingsteken openen willen verwijderen. Hoe doe ik dat?
Verder nog deze opmerking: als je tekst selecteert uit een bericht en vervolgens op "citeer geselecteerd bericht" klikt, dan zie je alleen een aanhalingsteken openen, maar geen aanhalingsteken sluiten. zelf zou ik dan ook graag dat aanhalingsteken openen willen verwijderen. Hoe doe ik dat?