"Voor opvolgen markeren". ofzo.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Ger
Contacteer:

"Voor opvolgen markeren". ofzo.

Bericht door Ger » 25 mei 2007, 12:23

Het is al een enorme verbetering (in mijn ogen dan) dat berichten die je niet bekijkt de volgende keer dat je inlogd nog steeds als niet bekeken gemarkeerd staan. Maar vaak lees ik ook iets waarop ik actie moet ondernemen (bijvoorbeeld het aanpassen van een artikel op de hoofdpagina, een email versturen, etc) en dat staat dan niet meer als niet gelezen gemarkeerd. Zoiets kan ik dan gemakkelijk vergeten.

Is er een mogelijkheid om berichten net als in Outlook bijvoorbeeld van een markering te voorzien dat ik er actie op moet ondernemen? "Voor opvolgen" dus, of iets in die richting. Ik heb er geen bestaande functie voor ontdekt, dus plaats ik het maar in modificaties. :)

Coen

Re: "Voor opvolgen markeren". ofzo.

Bericht door Coen » 25 mei 2007, 12:28

Ik moet bekennen, ik ben hier ook al naar op zoek geweest. Ben zelf aan het prutsen geweest met de code, maar ik ben nog niet tot een resultaat gekomen, wat ik openbaar ga maken! :)

Op het moment heb ik er weinig tijd voor, maar ik pruts er binnenkort wellicht wel aan verder. Als er al (bekende) MODs voor zijn, hoor ik dat natuurlijk graag! ;)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 25 mei 2007, 12:31

Ik gebruik zelf altijd de bladwijzer functie, dan komt er gewoon een link naar het onderwerp in je gebruikerspaneel te staan.

Coen

Bericht door Coen » 25 mei 2007, 12:35

ElbertF schreef:Ik gebruik zelf altijd de bladwijzer functie, dan komt er gewoon een link naar het onderwerp in je gebruikerspaneel te staan.
Kan inderdaad ook, ik zocht echter meer naar een andere manier. Maar de bladwijzers zijn inderdaad ook een mogelijkheid! :D

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 25 mei 2007, 14:07

Ha, da's al iets! :D
Die had ik dus nog niet ontdekt.

Plaats reactie