Chatbox
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Chatbox
Heb je ook je cache geleegd en op het tabblad styles je template van je stijl vernieuwd?
Dan op het forum kijken misschien moet je je browser ook nog vernieuwen door op F5 te drukken.
Dan op het forum kijken misschien moet je je browser ook nog vernieuwen door op F5 te drukken.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
cache nog niet, wat moet er daar precies geledigd worden?
beheerderspaneel openen en dan gelijk op die pagina onderaan, kan ook zijn dat het buffer heet ipv cache.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Beheerderpaneel op forum of database? Sorry voor deze domme vraag.
En hier heb je de screenshot van .MODS. Lijkt normaal te werken, alleen niks te vinden op de forum index.
http://i44.tinypic.com/eaia6v.jpg
Mvg,
En hier heb je de screenshot van .MODS. Lijkt normaal te werken, alleen niks te vinden op de forum index.
http://i44.tinypic.com/eaia6v.jpg
Mvg,
Heb dat zonet gedaan zonder resultaat helaas 
Nog verdere tips?

Nog verdere tips?
Iemand nog suggesties?
Mvg,

Mvg,
Is cache en buffer niet hetzelfde, en waar kan je dat legen?
acp of op de webhost?
Mvg,
acp of op de webhost?
Mvg,
In de ene vertaling heet het "buffer legen" effect "cache legen", en bij de ander "buffer legen".
Op je server is ook een mapje
Op je server is ook een mapje
/cache/
, in sommige gevallen moet die ook geleegd worden (op index.html en .htacces na).Jeroen
Geen resultaat helaas...
http://www.armyofangels.ycn-hosting.com/mchat.php
Hier zijn wel tekenen van een Mchat
Maar als gast functioneert deze niet, weet niet of die werkt als je bent ingelogd?
Ik zou sowieso adviseren alle wijzigingen(edits) die je hebt gedaan te checken! Wellicht dat ergens niet helemaal zo staat als het hoort. En dan vooral de overall_header.html en index_body.html en editor.js zo uit mijn hoofd gezien. Je moet ze wel op jouw stijl toevoegen... er staat wel prosilver
Maar je gebruikt die niet dus je moet de edits doen in jouw eigen stijl
Wijzig
Na wat terug gelezen te hebben in dit topic
Je stijl is subsilver2 gebaseerd. Kijk die wijzigingen eventjes na en controleer of ze goed staan!
Hier zijn wel tekenen van een Mchat

Ik zou sowieso adviseren alle wijzigingen(edits) die je hebt gedaan te checken! Wellicht dat ergens niet helemaal zo staat als het hoort. En dan vooral de overall_header.html en index_body.html en editor.js zo uit mijn hoofd gezien. Je moet ze wel op jouw stijl toevoegen... er staat wel prosilver

Wijzig
Na wat terug gelezen te hebben in dit topic

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen