gaat automatisch bij het afsluiten (FF) en bij Opera en Epiphany hetzelfde beeld.JimB schreef:Heb je de buffer geleegd na de aanpassingen aan de template?
Welke mods kan ik het beste gebruiken?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Welke mods kan ik het beste gebruiken?
- marian0810
- Contacteer:
Dat zal het probleem dan wel zijn. In je beheerderspaneel -> klein stukje naar beneden scrollen -> Leeg de buffer -> Uitvoeren.
sorry, dacht de buffer van de browser.
dit is me onbekend. Ga dat eens proberen.
dit is me onbekend. Ga dat eens proberen.
marian0810 schreef:Dat zal het probleem dan wel zijn. In je beheerderspaneel -> klein stukje naar beneden scrollen -> Leeg de buffer -> Uitvoeren.
jaaa dát was het dus.
Sorry, gebruik zelf namelijk SMF en kende die hele optie niet.
Marian U wordt van harte bedankt!!!!!
iemand een idee hoe die tekstvelden te verkleinen? (dus waar je tekst in verschijnt)
zag in dat topic met 276 blz de vraag een paar keer langs komen maar geen antwoord nog gezien (ben bij blz 200)
of in het naamvak misschien de datum regel verwijderen? Kon de oorzaak wel eens zijn met die 3 regels. alleen de tijd is ook prima
zag in dat topic met 276 blz de vraag een paar keer langs komen maar geen antwoord nog gezien (ben bij blz 200)
of in het naamvak misschien de datum regel verwijderen? Kon de oorzaak wel eens zijn met die 3 regels. alleen de tijd is ook prima
tester
di 19 aug 2008,
17:31