laatste active berichten
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: laatste active berichten
ok jammer misschien iemand anders die me kan helpen?
Helpt het niet als je de code in index_body.tpl plaatst? 

volgens mij is die code nog niet helemaal 100%
bij mij flipte die net dus
kreeg ik alleen maar de posts te zien en geen topics terwijl dit allemaal aan stond.
2 minuten later ongewijzigd komt er alleen maar de topics en geen posts :S
bij mij flipte die net dus
kreeg ik alleen maar de posts te zien en geen topics terwijl dit allemaal aan stond.
2 minuten later ongewijzigd komt er alleen maar de topics en geen posts :S
-
mod werkt bij mij goed onder rc1.
maar als men een nieuwe topics start dan komt de link van het topics bij recente topics te staan wat ok is
maar het komt ook bij recente posts te staan.
Ik zou willen dat bij recente posts alleen reply posts komen te staan, dus als men op een topics reageerd dat dat bij recente posts komt te staan.
want als je meer nieuwe topis krijgt dan antwoorden dan heb je bij recent topics het zelfde staan als bij recente posts
iemand een idee hoe je dit kunt aanpassen of een link waar het word uit gelegd.
maar als men een nieuwe topics start dan komt de link van het topics bij recente topics te staan wat ok is
maar het komt ook bij recente posts te staan.
Ik zou willen dat bij recente posts alleen reply posts komen te staan, dus als men op een topics reageerd dat dat bij recente posts komt te staan.
want als je meer nieuwe topis krijgt dan antwoorden dan heb je bij recent topics het zelfde staan als bij recente posts
iemand een idee hoe je dit kunt aanpassen of een link waar het word uit gelegd.