mk katti schreef:Je kan toch ook de registratie instelling aanpassen?
Dus op "registratie door beheerder" te zetten?
Dan krijg je een mailtje dat je een nieuw lid hebt en dat je die kan activeren
Klopt helemaal alleen dan moet je ook elke gebruiker activeren en naar wat ik begrijp met die mod krijg je bij elk nieuw lid een mailtje zonder dat je deze dan ook nog moet activeren.
mvdw310 schreef:hmm mij een beetje te link om dit zo maar te testen, heb nog niet zo veel ervaring met phpbb
het beste kun je eerst een backup maken van je forum en een backup van de database met phpmyadmin
daarna de modificatie installeren ,kijken of het werkt bij problemen kun je dmv de backup altijd alles weer terug zetten zoals het was voor je ermee begon.
Het is wel zo dat normaal gesproken een mod die niet gecontroleerd is door het phpbb.com team en daardoor niet in de mod database staat, dat het altijd op eigen risico is als je zo'n mod installeerd met het oog op veiligheid. Maar vaak is zo'n mod best betrouwbaar en veilig alleen wil je echt betrouwbaarheid dan kun je het beste afgaan op gecontroleerde mods vaak ook de afweging maken van, hij staat niet in de database maar ik wil die feature toch graag hebben. Het is en blijft je eigen beslissing wat je dan doet.