Anoniem in het forum

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
petjes
Contacteer:

Anoniem in het forum

Bericht door petjes » 03 sep 2013, 20:32

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://www.twinsite.nl
    phpBB versie:3.0.11
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?

Wat is het probleem?
vraag mod.

Hallo ik ben op zoek naar een Mod waarin gebruikers anoniem kunnen reageren op een bepaald onderwerp.
Betekent dus dat de mini profiel link niet wordt weergegeven tijdens het plaatsen van berichten, ook geen naam wordt er vermeld.
Alleen de leden mogen hier dus reactie's plaatsen, weliswaar anoniem.

Het betreft namelijk een onderwerp in de taboe sfeer, waar erg veel over te vragen/vertellen is.
Maar de gebruikers kennen elkaar soms persoonlijk en dan reageer je niet zo makkelijk.

Is er een mod die dit kan realiseren ?

toska

Re: Anoniem in het forum

Bericht door toska » 16 okt 2013, 20:38

ga je dan geen slechte indruk geven? iedereen kan dan schrijven wat hij wilt,zodaning dat dit op een ruzie kan uitdraaien.ik raad dit af je hebt er zelf in den duur geen controle meer over
;)
De TS heeft hier ongetwijfeld een goede reden voor en het is niet tegen de regels.
- Ger

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 17 okt 2013, 09:02

Deze misschien Anonymous forum
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 17 okt 2013, 22:21

Geen idee of je hier nog wat aan hebt let wel het is een ABD mod (Abandoned) de download link werkt nog wel zo te zien.

Abandoned mod houd in dat die mod niet meer onderhouden en geupdate wordt door de maker. maw op eigen risico.

https://www.phpbb.com/community/viewtop ... 0&t=717605

Dan heb je ook nog de mod "Post Bot" deze is ook Abandoned en wordt niet meer ondersteund
deze heeft de volgende opties:
post on user join:
Creates a new topic welcoming a new user when they first sign in

post on users birthday:
Creates a new topic in a specified forum on a users birthday

auto reply:
Allows the user to set a message that will auto reply when someone posts a topic in a specifed forum

anonymous poster:
Allows you to set which forums a users can post in anonymously
Deze mod heb ik nog liggen met als laatste versie 1.0.2b mocht je hierin intresse hebben laat het hier weten.
Wijziging: Post Bot suggestie toegevoegd

toska

Bericht door toska » 18 okt 2013, 19:10

toska schreef:ga je dan geen slechte indruk geven? iedereen kan dan schrijven wat hij wilt,zodaning dat dit op een ruzie kan uitdraaien.ik raad dit af je hebt er zelf in den duur geen controle meer over
;)
het is inderdaad niet tegen de regels.maar ik blijf erbij,maar ieder zijn mening hee liever voorkomen dan genezen
Dat zal best, maar het schiet niet op als iedereen zijn mening gaat geven over een MOD. Dat leidt alleen maar af en helpt de TS niet.
Discussie gesloten, als je het er niet mee eens bent stuur je mij maar een PB.
- Ger

Plaats reactie