Admin BB-code

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
kawaminator
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 nov 2012, 22:39

Admin BB-code

Bericht door kawaminator » 05 jun 2013, 03:31

Ik zou een bb-code willen plaatsen die enkel de admin en de mods kunnen gebruiken.
Als deze dan gebruikt wordt zou er bijvoorbeeld in een kadertje of in een gekleurde tekst een boodschap getypt kunnen worden
Gewone leden mogen deze bb-code echter niet kunnen gebruiken.

Ik weet waar je bb-code kan toevoegen enzo, maar niet hoe ik kan instellen dat enkel admin/mod dit kan gebruiken

alvast bedankt

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Admin BB-code

Bericht door David » 05 jun 2013, 18:22

Standaard is dit helaas niet mogelijk, je hebt er dus een modificaties voor nodig. Ik vond een aantal BETA-MOD's, tot ik opeens een modificatie in de modificatie database zag staan. Het enige nadeel is dat de modificatie een BBcode alleen zichtbaar maakt voor moderators, of met een kleine aanpassing alleen voor beheerders

De MOD: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... y_for_mod/

Aanpassen naar alleen beheerders: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... in-t_86591
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

kawaminator
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 nov 2012, 22:39

Re: Admin BB-code

Bericht door kawaminator » 07 jun 2013, 21:33

mercikes, ga hem eens testen se ;)

r_janssen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 feb 2013, 04:11

Re: Admin BB-code

Bericht door r_janssen » 13 jun 2013, 23:55

Met the MOD "advanced_bbcode_box_3_3_0_12" is dit wel mogelijk, maar brengt ook vele andere dingen in the post pagina. Deze MOD heeft voor elke bbcode de mogelijkheid aan the geven wie het mag gebruiken of niet.

Het gene wat U wilt, is dan wel een eigen gemaakte bbcode, maar die kan gewoon toegevoegd worden, net als op de standard post pagina. Al hoe wel, het heeft wel standaard een Moderator Message bbcode, die alleen is for admin en mods, misschien is die voldoende.

Plaats reactie