Informatie over mod nodig

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Dieter25

Informatie over mod nodig

Bericht door Dieter25 » 24 apr 2013, 08:12

Ik zou willen weten heb zonet een modificatie gevondne op het internet waar ik wel geintereseerd in ben (kiss portal engine) om te laten installeren door jullie als dat mogelijk is natuurlijk mijn vraag is nu ik heb momenteel de acidtech stijl als ik deze mod zou laten installeren kan ik dan nog altijd de acidtech stijl gebruiken grtn Dieter

David
Contacteer:

Re: Informatie over mod nodig

Bericht door David » 24 apr 2013, 09:15

Acidtech is een Subsilver2 gebaseerde stijl, Kiss portal heeft instructies en bestanden voor Subsilver2 dus in principe zou de modificatie gewoon op Acidtech moeten kunnen draaien.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

simon22

Bericht door simon22 » 25 apr 2013, 06:25

David schreef:Acidtech is een Subsilver2 gebaseerde stijl, Kiss portal heeft instructies en bestanden voor Subsilver2 dus in principe zou de modificatie gewoon op Acidtech moeten kunnen draaien.
ik heb zoon zelfde vraag

ik heb een mod gevinden vor thanklist maar hoe instaleer ik hem??

David
Contacteer:

Bericht door David » 25 apr 2013, 09:02

simon22 schreef:
David schreef:Acidtech is een Subsilver2 gebaseerde stijl, Kiss portal heeft instructies en bestanden voor Subsilver2 dus in principe zou de modificatie gewoon op Acidtech moeten kunnen draaien.
ik heb zoon zelfde vraag

ik heb een mod gevinden vor thanklist maar hoe instaleer ik hem??
Jij hebt geen mogelijkheid om een modificatie te installeren, aangezien je gebruik maakt van een gratis forum host. Maar mocht je toch geïnteresseerd zijn: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Modificatie_installeren
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie