Problemen met titel en google board3 portal

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Schryvers

Problemen met titel en google board3 portal

Bericht door Schryvers » 06 apr 2013, 20:25

Adres van je forum: http://www.tattootalk.nl

Wat is het probleem?[/list]
Ik heb eigenlijk 2 problemen los van elkaar,

Als je op Tattoo Forum zoekt op google, staat mijn site 9 van de 10 keer op de 4e of 5e plek,

Helaas met de titel: PORTAAL - TITEL, ik zou dus graag de PORTAAL titel van board3 weghalen, ik zou alleen niet weten waar.. het leek me logisch in portal.php maar daar vind ik niks.

Dan het tweede, als je dan op mijn site via google drukt, dan kom je niet eens op de portaal uit maar op forumoverzicht.. heel vreemd?

EDIT:
Probleem 2 is opgelost, dit is alleen via mobile of ipads zodra je de mobile version uitschakeld en dan opnieuw via google naar de site gaat dan slaat ie de portal over omdat je via je mobile of pad de site bezoekt, dit komt dus eigenlijk niet voor alleen bij mezelf wanneer ik de ranking op google check.
Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Mendel
Contacteer:

Re: Problemen met titel en google board3 portal

Bericht door Mendel » 07 apr 2013, 12:02

Ik zou een aparte overall_header.html in je stijl maken, noem die overall_header_portal. Hier kan je dan de title in de header aanpassen.

De include statement dan in /styles/jouwstijl/template/portal/portal_body.html aanpassen naar de nieuwe header overall_header_portal

Schryvers

Bericht door Schryvers » 14 apr 2013, 20:15

Is er echt geen andere mogelijkheid? Anders moet ik telkens twee overalls aanpassen voor mijn menu, en de overall header file pas ik nogal veel aan!

Ik heb weleens een board gezien met portal board3 en dan zonder portal in de titel.. Weet alleen niet welke site anders had ik de admin daar een pm verzonden. Op board3 komt geen feedback vraag staat er al een maand.

Verder sta ik nu ineens in de ranking op Google met de categorie Algemeen forum, dus je komt via google midden op de site binnen inplaats van forumoverzicht of de portal... heel vreemd dat dit ineens zo gegaan is snap niks van die google ranking joh.

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 14 apr 2013, 20:57

Je kan ook je language file aanpassen /language/nl/portal/portal.php

Schryvers

Bericht door Schryvers » 14 apr 2013, 23:12

Was elke aanpassing maar zo simpel!

Heb gewoon in de language file 'Portaal' leeg gehaald dus er staat niks meer tussen.

Werkt prima, ik dacht eerst nog dat er zo'n bolletje dan nog voor zou staan maar die is ook weg, wat een simpele oplossing joh hartstikke bedankt mendel! +10

Plaats reactie