Social Networking mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Joost01

Social Networking mod

Bericht door Joost01 » 03 apr 2013, 10:35

Hoi,

Ik heb gisteren de Social Networking Site Buttons mod geinstalleerd maar deze is niet voor de versie die ik heb had hem toch geinstalleerd maar ik kan de mod niet helemaal verwijderen met automod..

( Link naar mod: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... _buttons_2 )

Screenshot:
Afbeelding

Kan iemand mij vertellen hoe ik van die UCP velden af kom die in de screenshot staan? :roll:

Bedankt!
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

BianCiona

Re: Social Networking mod

Bericht door BianCiona » 03 apr 2013, 13:29

Bij het installeren van de mod heeft automod allemaal bestanden gewijzigd. Als je die nu eens allemaal nagaat en die wijzigingen verwijderd zal het wel goed zijn. Misschien heeft automod deze niet helemaal goed meegepakt en is er ergens iets fout gegaan.

Groet, BianCiona ;)

David
Contacteer:

Bericht door David » 04 apr 2013, 21:24

Waarom heb je hem eerst geïnstalleerd en daarna toch weer verwijderd? Is dat alleen omdat je er achter kwam dat deze Modificatie voor 3.0.10 is gemaakt en gekeurd door phpbb.com? Of waren er ook problemen na de installatie van deze MOD? Volgens de maker van de modificatie werkt deze MOD perfect op 3.0.11 zelfs wanneer je hem met AutoMOD installeert.

Normaal gezien betekend deze FOUT dat de Nederlandse taal wijzigingen of bestanden missen, maar je bent iets aan het verwijderen...

Blijkbaar heeft AutoMOD niet alles verwijderd en zul je handmatig alle wijzigingen moeten nagaan om te zoeken naar achter gebleven stukken code ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Joost01

Bericht door Joost01 » 06 apr 2013, 19:43

Ik ben overgegaan naar een andere layout, dus probleem is opgelost! Bedankt! :D
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Plaats reactie