Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
BianCiona
Bericht
door BianCiona » 31 mar 2013, 08:35
- Modificatie & Versie: Auto Backup 1.0.3
Directe link naar de modificatie: * Klik *
Adres van je forum: http://paranormaal-forum.bianciona.com
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? mChat, Anti Spam ACP en Auto Backup
Wat is het probleem?
Auto Backup maakt geen back-ups meer... In het begin maakte hij nog backups maar sinds een week of 2 à 3 doet hij het niet meer. In die tijd heb ik geen mods ect. erop geïnstalleerd. De ingestelde tijd was ook goed...
Groet, BianCiona

-
BennyBernaer
-
Contacteer:
Bericht
door BennyBernaer » 01 apr 2013, 15:29
Voordat we verder gaan misschien twee vragen.
Wat staat er bij de instellingen van de MOD: "Opgeslagen back-ups:
Hoeveel back-ups wil je opslaan op de server. "0" betekend uitgeschakeld en alle gemaakte back-ups worden opgeslagen op de server." Als er bij jou 0 staat ingesteld worden alle backups opgeslagen op de server. Staat er bijvoorbeeld 5 ingesteld. Word bij het maken van de vijfde backup automatisch de oudste verwijderd.
Heb je nog wel voldoende webruimte ter beschikking, om een backup weg te schrijven op de server?
-
BianCiona
Bericht
door BianCiona » 01 apr 2013, 20:57
Hij staat ingesteld op 0. Ik heb nog ruim 2900 mb ter beschikking dus dat moet geen probleem zijn

-
BennyBernaer
-
Contacteer:
Bericht
door BennyBernaer » 02 apr 2013, 20:54
Heb je de wijzigingen van de mod bestanden nog eens gecontroleerd? Staan die nog wel correct? Tevens moet de waarde van de backup interval hoger zijn dan 0. Hou er ook rekening mee dat er iemand online moet zijn, op het forum om het script aan te roepen (zodat de backup procedure kan gestart worden. Als de backup bijvoorbeeld is gemaakt op 2013-3-04 22.00 en je logt je meteen in, in het beheerderspaneel, dan zie je deze niet meteen staan. Vaak helpt het om, je dan nog eens helemaal in te loggen in het beheerderspaneel.
Als al deze stappen het probleem niet oplossen, zou ik ook niet meteen weten wat het probleem is. Ik ken nog twee mensen waar de MOD op de één of andere manier niet (meer) werkt.
-
BianCiona
Bericht
door BianCiona » 02 apr 2013, 22:48
Er is geloof ik iets misgegaan met de wijzigingen. In het begin deed hij het wel en nu niet meer, heb alles gecontroleerd en er zat een foutje in. Dat heb ik eruit gehaald en toen deed hij het weer.
-
BennyBernaer
-
Contacteer:
Bericht
door BennyBernaer » 03 apr 2013, 13:14
Mooi dat het probleem is opgelost!