Continent schreef:Automod presenteert zich in ACP als; "ACP_CAT_MODS", ipv "AUTOMOD" in het gebruikte voorbeeld.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij het Nederlandse taalpakket gebruikt op je forum, de taalbestanden voor AutoMOD zijn nog niet aanwezig in jou Nederlandse taalpakket. Je kunt de Nederlandse taal bestanden
HIER downloaden.
Continent schreef:Voorts heb ik (stom) de laatste versie van "NV nwespage" via FTP gekopieerd naar "mods".
Dat is helemaal niet stom hoor, zo doe ik dat ook altijd als ik AutoMOD gebruik!
Uit jouw verhaal kan ik niet echt opmaken waar het fout is gegaan! Ik persoonlijk zou adviseren om alle wijzigingen handmatig te controleren en stap voor stap even nagaan of alles ook echt is uitgevoerd zoals het uitgevoerd moet worden.
Gebruikers denken vaak dat AutoMOD makkelijk is en alles voor je doet, ik ben van mening dat je wel degelijk verstand moet hebben van modificaties installeren om AutoMOD te kunnen gebruiken. (Dat is mijn persoonlijke mening)
Wijziging: Toevoeging
Staan de MOD bestanden van de Newspage op jouw server? Als ik naar:
http://forum.redeenlegkip.nl/phpBB3/newspage.php ga dan zou je al iets moeten kunnen zien. Ik krijg daar de melding dat het bestand niet op de server staat! Misschien had je alles weer verwijderd, of anders staan de bestanden van de MOD niet op je server
In de map van NV neswpage die je hebt gedownload staat ook een map
root
, de inhoud van die map moet je naar de
root
van je forum kopiëren. Dat is de zelfde plek waar ook het bestand
config.php staat.