Fout melding na Anti-Spam ACP 1.0.5
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Fout melding na Anti-Spam ACP 1.0.5
Ik begin te twijfelen of het een verstandige oplossing is... Ik zie nu dat je bij elke phpBB update tegen dezelfde problemen zult aanlopen, waardoor je, voordat je gaat updaten, eerst de install bestanden moet aanpassen.
Ik zie zo snel geen andere oplossing. Misschien is het een optie om bij de twee MOD auteurs te informeren of zij het probleem zien en er een goede oplossing voor weten...
Ik zie zo snel geen andere oplossing. Misschien is het een optie om bij de twee MOD auteurs te informeren of zij het probleem zien en er een goede oplossing voor weten...
HGN op phpbb.com
Een andere mogelijkheid is natuurlijk om Who Was Here Modificatie te verwijderen en daar een alternatief voor te zoeken?Pola schreef:Ik begin te twijfelen of het een verstandige oplossing is... Ik zie nu dat je bij elke phpBB update tegen dezelfde problemen zult aanlopen, waardoor je, voordat je gaat updaten, eerst de install bestanden moet aanpassen.
Of mogelijk toch weer terug naar Advanced Block Mod 114, maar deze kan niet veel op MCP gebied helaas!
Ik ga daar ff over nadenken, mijn Team raadplegen in welke keuze we zullen maken!
Anti-Spam ACP 1.0.5 heb ik verwijderd alles gereset. Ik heb er in ieder geval weer wat van geleerd!
Als het toch nodig is, ga ik hem toch helemaal vers installeren!
THX Pola, jullie horen het nog wel en anders zien jullie de vertaling wel tegemoet

Na overleg met mijn Team hebben we besloten om de Who Was Here Modificatie te verwijderen!
Anti Spam ACP 1.0.5 Modificatie opnieuw geïnstalleerd!
Stylen ververst, en Buffer geleegd!
In het ACP > Systeem > Beheerderspaneel > Mods > Anti Spam > de module "Anti-Spam ACP Settings" geïnstalleerd en deze ingeschakeld! Geen foutmeldingen waargenomen!
Maar er gebeurd helemaal niks ook niet na nog eens verversen van Stylen en legen van Buffer.
Vind ook geen "permissie" instellingen?

Ps,
Sry mocht ik dubbel hebben geplaatst!
Laatst gewijzigd door PhilipvD op 05 mar 2013, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd. http://www.phpbb.nl/algemene_voorwaarden#3.5
Reden: Berichten samengevoegd. http://www.phpbb.nl/algemene_voorwaarden#3.5
Wat ik ook probeer ik krijg die Modules niet zichtbaar, kan iemand me helpen hiermee? 

Zoals ik al aangaf vind ik de Modules wel in het ACP > Systeem waar ik ze installeer en activeer maar zie ze dan niet verschijnen in een Tablad van het ACP.OmkePom schreef:Wat ik ook probeer ik krijg die Modules niet zichtbaar, kan iemand me helpen hiermee?
Ik denk dat ik de Permissies nog moet inschakelen voor mezelf wik ik ze zichtbaar krijgen.
In deze Topic,
viewtopic.php?f=40&t=58262
heb ik ze met veel moeite verwijderd van mijn Server na Deinstallatie van een oudere versie!
Nu na herinstallatie van nieuwere versie zijn ze niet te vinden op mijn server! (ik vind ze tenminste niet)
Is het mogelijk dat ik de Server instellingen moet veranderen omdat deze is uitgezet ofzo?
Wie kan me helpen om ze weer zichtbaar te maken deze nieuwe permissies???

Wat zie jij onder de .MODS tab in het Beheerderspaneel met betrekking tot de ANTI-SPAM MOD?
HGN op phpbb.com
Niks, van AS ACP er staan 4 andere Modificaties, die gewoon helemaal werken.
Deze bovenste 3 permissie instellingen, (ad_a_asacp, enz)

die ik bij de oude install dus kwijt wilde, vind ik dus nu niet!
Dus kan de Modificatie niet zichtbaar maken in het ACP
Ps,
Oude gebruikte img uit deze topic,
Deze bovenste 3 permissie instellingen, (ad_a_asacp, enz)
die ik bij de oude install dus kwijt wilde, vind ik dus nu niet!
Dus kan de Modificatie niet zichtbaar maken in het ACP

Ps,
Oude gebruikte img uit deze topic,
Zou ik eens een kijkje in de Beheerderspaneel mogen nemen?
HGN op phpbb.com
Ja dat mag ... stuur je wel ff inlog via PBPola schreef:Zou ik eens een kijkje in de Beheerderspaneel mogen nemen?

Volgens mij heb je nu toegang tot de modules en permissies.
De permissies staan onder een nieuwe categorie (zowel beheerderspermissies als moderatorpermissies) zonder naam.
Ik vermoed dat je wijzigingen hebt aangebracht in \language\nl\acp\permissions_phpbb.php die het bovengenoemde tot gevolg heeft.
De permissies staan onder een nieuwe categorie (zowel beheerderspermissies als moderatorpermissies) zonder naam.
Ik vermoed dat je wijzigingen hebt aangebracht in \language\nl\acp\permissions_phpbb.php die het bovengenoemde tot gevolg heeft.
HGN op phpbb.com
Pola schreef:Volgens mij heb je nu toegang tot de modules en permissies.
WOW heb gezien in Beheerderslog dat je nogal actief geweest bent met in en uitschakelen van Modules (15 pagina's). Maar alles is zichtbaar aanwezig en werkt zover ik kan zeggen!
Snap niet helemaal wat je bedoelt met die permissies, ze staan gewoon onder de juiste Tabblad toch?
Weet ook niet hoe je het gedaan hebt, maar ben je zeer dankbaar!
Heeft Het Team weer een leuk speeltje erbij, THX m8

Ps,
Waar blijven je verzoekjes