1st forum 'x' voordat je (weer) in forum 'y' kunt posten.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
RW076

1st forum 'x' voordat je (weer) in forum 'y' kunt posten.

Bericht door RW076 » 27 feb 2013, 21:14

Het heeft wat tijd gekost voor ik een korte omschrijving kon vinden voor mijn onderwerp.

Ik ben op zoek naar een MOD die een bepaald (sub)forum kan blokkeren en deblokkeren afhankelijk aan het aantal posts wat je maakt in een ander (sub)forum.

vb.

Ik heb minimaal 2 fora tot mijn beschikking als poster. Ik wil heel graag in forum a posten, maar voor ik dat kan doen moet ik eerst een post in forum b posten. Als ik dat heb gedaan kan ik in forum a posten, maar daarna moet ik weer minimaal x posts in een van de andere fora plaatsen etc etc etc.

vb.

Ik ben een admin (van een forum). En ik wil posters belonen die bijdragen aan mijn gehele fora. Dit doe ik door ze een post te laten plaatsen in een van mijn zeer gewilde fora. Om dit te kunnen moeten ze wel eerst laten zien dat ze bijdragen. Je draagt als poster bij door een x aantal posts te plaatsen in een van mijn fora. Zodra je dat hebt gedaan heb je toegang tot het zeer gewilde fora en kun je x posts maken daarin. Nadat je dat gedaan hebt, zul je eerst weer x posts moeten plaatsen in alle andere fora. etc etc etc.

Alvast bedankt voor het lezen van deze wens. Het lijkt me geen makkelijke om bij te helpen, maar je zou me erg helpen als je het zou kunnen.

Ps. Vergeef me mijn benaming voor dingen. Ik heb het iig niet over verschillende fora (het is er maar een) maar dit ene heeft wel verschillende onderwerpen. Sinds versie 3 hebben dingen opeens nieuwe/andere namen en daar moet ik nog aan wennen.

RW076

Re: 1st forum 'x' voordat je (weer) in forum 'y' kunt posten

Bericht door RW076 » 03 mar 2013, 16:04

Niemand? Ook niet iets wat er op lijkt?

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 03 mar 2013, 21:02

misschien heb je wat aan deze mod: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/auto_groups/

wat je dan zou kunnen doen is de groep waar nieuwe leden lid van zijn alleen kunnen posten in het topic waar ze mogen posten (groep permissies/forum permissies forum) , zodra een lid in die groep ism met deze mod zoveel x aantal post heeft geplaatst ze dan automatisch naar een andere groep worden verplaatst waarin ze wel overal mogen posten, dit zou denk de enige mogelijkheid zijn wat ik zo denk.

RW076

Bericht door RW076 » 08 mar 2013, 19:31

Bedankt, zal de maker eens vragen of hij wat met mijn wens kan doen.

Plaats reactie