Chat plaatsen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- BennyBernaer
- Contacteer:
Re: Chat plaatsen
Ja alles wat in de root map zit van de mod moet je uploaden (dus ook de gele mappen). Al die bestanden moet je dus uploaden naar de map phpbb3 (waar je ook .htacces ziet staan.)
Naar die error bestanden moet je niet kijken. Want dat zijn bestanden van UMIL.
Ik had toch alles al geupload zag ik, want de datum van wijziging stond er bij (datum vanaag)BennyBernaer schreef:Ja alles wat in de root map zit van de mod moet je uploaden (dus ook de gele mappen). Al die bestanden moet je dus uploaden naar de map phpbb3 (waar je ook .htacces ziet staan.)
Kom niet verder zo.....
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet
- BennyBernaer
- Contacteer:
Als je me jou forum en ftp gegevens even doorstuurt via een prive bericht dan zal ik even kijken voor jou 

Daar vraag je me wat, dit zijn nogal vertrouwelijke gegevens en die geef ik niet zo maar prijs.BennyBernaer schreef:Als je me jou forum en ftp gegevens even doorstuurt via een prive bericht dan zal ik even kijken voor jou
Ik wil deze gegevens alleen kwijt aan mensen van het support team zoals bijv. Pola of David.
'k Hoop niet dat ik je nu heb beledigd.
Toch erg bedankt voor alle moeite die je wel voor me hebt gedaan.
Vr. groet,
Folkert
ps je hebt een PB
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet
- BennyBernaer
- Contacteer:
En de mchat is geïnstalleerd!
De fout die je had gemaakt is de volgende. Je had de mod op zijn gehele geüpload naar de root van je forum. Je moet de inhoud van de mod uploaden, zodat alle bestanden op de juiste plaats staan. Op juist dezelfde manier zoals je de gewijzigde bestanden hebt geüpload.
Maar de chat staat er nu
Je zal nog wel de permissies moeten instellen voor de mchat.
Ik zal zo ook nog even de nederlandse bestanden uploaden, zodat de mod in het nederlands beschikbaar is.

Maar de chat staat er nu

Ik zal zo ook nog even de nederlandse bestanden uploaden, zodat de mod in het nederlands beschikbaar is.
Ik begrijp het en zal dit onthouden voor het geval ik nog een keer één of andere mod wil installerenBennyBernaer schreef:En de mchat is geïnstalleerd!De fout die je had gemaakt is de volgende. Je had de mod op zijn gehele geüpload naar de root van je forum. Je moet de inhoud van de mod uploaden, zodat alle bestanden op de juiste plaats staan. Op juist dezelfde manier zoals je de gewijzigde bestanden hebt geüpload.

Bedankt voor alle moeite Benny!!
Vr. groet,
Folkert
Aanvulling bericht:
Ik heb al even gekeken en ben er erg blij mee. Maar heb toch nog een vraag (sorry) :oops:
Ik moet nu permissies voor mchat toekennen, maar kan die plek waar dat moet niet vinden.
Bij beheerderspaneel zie ik wel tabblad .MODS, maar daar moet ik denk ik niet zijn toch?
- BennyBernaer
- Contacteer:
> Beheerderspaneel
> Gebruikers en groepen
> Permissies groepen
> Selecteer groep > Bevestig > Geavanceerde permissies
(bij geavanceerde permissies zie je het tabblad mchat, waar je de permissies kan toekennen.)
Dit doe je zo voor elke groep die gebruik mag maken van de mchat.
> Gebruikers en groepen
> Permissies groepen
> Selecteer groep > Bevestig > Geavanceerde permissies
(bij geavanceerde permissies zie je het tabblad mchat, waar je de permissies kan toekennen.)
Dit doe je zo voor elke groep die gebruik mag maken van de mchat.
Gevonden !! 
Nogmaals DANK!!
Folkert

Nogmaals DANK!!
Folkert
Ik heb dus mChat en deze werkt prima. Het is ook een leuke chatvorm.
Ik mis alleen één ding en dat is:
Je kan niet zien of iemand die uit de chat vertrekt, daar ook echt weg is gegaan.
Is dat op de één of andere manier zichtbaar te maken/krijgen?
(hoop niet dat ik nu iets ingewikkelds vraag)
Groetjes,
Folkert
Ik mis alleen één ding en dat is:
Je kan niet zien of iemand die uit de chat vertrekt, daar ook echt weg is gegaan.
Is dat op de één of andere manier zichtbaar te maken/krijgen?
(hoop niet dat ik nu iets ingewikkelds vraag)
Groetjes,
Folkert
Misschien deed ik iets fout en had ik een nieuw onderwerp moeten starten. Dat zal ik voor de zekerheid dan maar doen