Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Thijs88
Bericht
door Thijs88 » 20 feb 2013, 17:41
Wanneer je het forum bezoekt vanaf je mobiele telefoon krijg je keurig de mobiele style te zien, alleen wel de portal... en dat matcht niet.
Is het mogelijk om, als er een mobiele telefoon gedetecteerd is, door te gaan naar de normale index.php in plaats van portal.php?
Laatst gewijzigd door
Thijs88 op 14 mar 2013, 00:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 20 feb 2013, 18:08
Jouw vraag kwam mij bekend voor, hij is hier al eens eerder gesteld. Ik hoopte dat daar het antwoord stond maar helaas:
viewtopic.php?f=53&t=58232
Ik zie dat je inmiddels ook op
phpbb.com je vraag hebt gesteld! Heb je daar al eens naar gekeken?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Thijs88
Bericht
door Thijs88 » 20 feb 2013, 18:16
David schreef:Jouw vraag kwam mij bekend voor, hij is hier al eens eerder gesteld. Ik hoopte dat daar het antwoord stond maar helaas:
viewtopic.php?f=53&t=58232
Ik zie dat je inmiddels ook op
phpbb.com je vraag hebt gesteld! Heb je daar al eens naar gekeken?
Eerste linkje geeft nog geen antwoord, en ik heb trouwens ook geprobeerd dat forum met mijn telefoon te bezoeken, en ik kom daar op de normale style uit.
2e heb ik inderdaad naar gekeken, word doorgelinkt naar een zoekactie op google... word ik niet echt veel wijzer van :s
-
Schryvers
Bericht
door Schryvers » 20 feb 2013, 20:31
Vervang in
portal.php:
Code: Selecteer alles
if (!isset($config['board3_enable']) || !$config['board3_enable'] || !$auth->acl_get('u_view_portal'))
door:
Code: Selecteer alles
if (defined('MOBILE_STYLE') || !isset($config['board3_enable']) || !$config['board3_enable'] || !$auth->acl_get('u_view_portal'))
(waar MOBILE_STYLE staat, moet je dat ook laten staan. Dus niet de naam van je mobiele thema invullen, wat de meeste zouden doen.)
en om ervoor te zorgen dat als je op de mobiele versie op "naar normale versie" klikt, dat je dan naar de portal gaat en niet naar het forumoverzicht:
Vervang in
mobile.php:
door:
Veel succes! Vergeet na verandering niet je cache (prive gegevens?) te wissen op je telefoon anders is het effect mogelijk niet zichtbaar...
-
Thijs88
Bericht
door Thijs88 » 24 feb 2013, 23:07
Het is gelukt!!
Super bedankt!
Ook de mensen die altijd onderweg zijn hebben nu niets te klagen meer