Ik ben op zoek naar een MOD (of een manier) om mijn 'Who is Online' tijd van 5 minuten naar bv een uur of een dag te zetten?
Het mooiste zou zijn als ik alle drie de opties die ik net benoem tegelijk kan gebruiken.
Alvast bedankt voor je zoeken/medenken/programmeren/codebeschikbaarstellen,
'Who is Online'
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: 'Who is Online'
Bedoel je het volgende?
- Beheerderspaneel
- Instellingen serverprestatie
- Toon als online tijdsduur:
HGN op phpbb.com
Hallo Pola en bedankt voor je reactie.
Ik bedoel het volgende gedeelte:

En dan dus niet gebaseerd op 5 minuten, maar op X waar X A: aanpasbaar is en eventueel B: niet alleen X maar ook Y & Z tegelijkertijd.
Ik bedoel het volgende gedeelte:
En dan dus niet gebaseerd op 5 minuten, maar op X waar X A: aanpasbaar is en eventueel B: niet alleen X maar ook Y & Z tegelijkertijd.
Ja, heb je mijn aanwijzingen uitgevoerd (en vervolgens de buffer (cache) geleegd op de hoofdpagina van het beheerderspaneel)?
Als je naast de Who Is Online informatie ook de gebruikers die de laatste 24 uur aanwezig waren wilt laten zien, zou je de volgende MOD kunnen installeren: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... stats_mod/
Ik heb deze MOD draaien op mijn 3.0.11 forum.

Als je naast de Who Is Online informatie ook de gebruikers die de laatste 24 uur aanwezig waren wilt laten zien, zou je de volgende MOD kunnen installeren: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... stats_mod/
Ik heb deze MOD draaien op mijn 3.0.11 forum.
HGN op phpbb.com
Heb inmiddels door wat je bedoeld, ben alleen gewend dat je het anders schrijft, en moest ook even zoeken omdat het bij mij anders verloopt. (Beheerderspaneel > Server-configuratie > Laadinstellingen > Wie is er online-tijd:)
Iig bedankt voor je link, twee instellingen is is meer dan wat ik nu heb en door de 5 minuten iets te verhogen kom ik voor 95% uit waar ik wil zijn.
Dankje!
Iig bedankt voor je link, twee instellingen is is meer dan wat ik nu heb en door de 5 minuten iets te verhogen kom ik voor 95% uit waar ik wil zijn.
Dankje!