Melding bij nieuwe registratie
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Melding bij nieuwe registratie
Ik kon me herrineren dat bij de 2.0 versie deze mod bestaat/bestond.
Echter voor 3.0 kan ik niks vinden.
Ik zoek dus een mod die mij als beheerder op de hoogte steld doormiddel van een email als er een nieuwe registratie is.
Greets
Echter voor 3.0 kan ik niks vinden.
Ik zoek dus een mod die mij als beheerder op de hoogte steld doormiddel van een email als er een nieuwe registratie is.
Greets
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Re: Melding bij nieuwe registratie
Je kan activeren in beheerspaneel zodanig instellen, dat de beheerder dat handmatig moet doen. Zodra iemand zich registreert wordt en dan een mail verzonden naar het mailadres van de beheerder dat er een account moet worden geactiveeert.
Die optie ken ik al, alleen bedoel ik dit nietMendel schreef:Je kan activeren in beheerspaneel zodanig instellen, dat de beheerder dat handmatig moet doen. Zodra iemand zich registreert wordt en dan een mail verzonden naar het mailadres van de beheerder dat er een account moet worden geactiveeert.
De enigste modificatie die ik kan vinden is: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... istration/
Ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij deze modificatie omdat hij is gemaakt voor phpBB 3.0.RC4 dat is inmiddels 11 versies/update geleden. Deze modificatie heeft ook de tag "Cleaned Contribution" Wat eigenlijk betekend dat deze modificatie met pensioen is en mogelijk niet meer werkt op de huidige phpBB versie.
Helaas kan ik geen recente modificatie vinden voor het geen wat je wilt!
Ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij deze modificatie omdat hij is gemaakt voor phpBB 3.0.RC4 dat is inmiddels 11 versies/update geleden. Deze modificatie heeft ook de tag "Cleaned Contribution" Wat eigenlijk betekend dat deze modificatie met pensioen is en mogelijk niet meer werkt op de huidige phpBB versie.
Helaas kan ik geen recente modificatie vinden voor het geen wat je wilt!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik vermoed toch dat die MOD nog wel werkt, gezien dit support topic die gestart is toen 3.0.10 al uit was. (Geen garantie.)
HGN op phpbb.com
Ik heb deze mod op 3.0.11 en werk nog helemaal 

Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
ik heb het geinstalled, geen foutmelding dus zover.
bedankt
bedankt