Nee, ze zijn niet vernieuwd, hoe moet ik dat doen, de bestanden die ik gewijzigd heb ik Prosilver overkopieeëren in men huidige style ?David schreef:Je hebt in jouw Prosilver bestanden toch ook al wijzigingen gedaan voor Mchat, ik vraag jouw of jij daarna je stijl mappen ook heb vernieuwd, dit zorgt ervoor dat nieuwe wijzigingen en/of aanpassingen ook echt toegepast worden. Dus wederom mijn vraag heb je dat gedaan?iNickR schreef:Men style wijzigen ? Maar ik wil men huidige style houden met de chat ?
Snap je reactie niet helemaal, als je wil stuur ik men admin gegevens door via pb ?
Wijziging: Ik ga tijdelijk Prosilver gebruiken tot de style gefixt is.
Chatbox | Forum rang
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Chatbox | Forum rang
Lees: viewtopic.php?f=53&t=57684#p441879 daar heb ik al uitgelegd hoe je dat kunt doen 
Zomaar bestanden kopiëren van Prosilver naar een andere stijl is niet verstandig, omdat de meeste stijlen hun eigen code hebben, als je dus zomaar iets van Prosilver in een andere stijl zet klopt je indeling en/of design niet meer en dan krijg je rare situaties

Zomaar bestanden kopiëren van Prosilver naar een andere stijl is niet verstandig, omdat de meeste stijlen hun eigen code hebben, als je dus zomaar iets van Prosilver in een andere stijl zet klopt je indeling en/of design niet meer en dan krijg je rare situaties

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ja, dat is het nu, ik snap het niet.
Als je nu eens naar je Beheerderspaneel gaat, dan heb je bovenaan verschillende kopjes... dat noemen we Tabbladen(TABS). Daar staat ook een tab: stijlen, klik daar eens op! Dan zie je aan de linkerkant de namen van je stijl mappeniNickR schreef:Ja, dat is het nu, ik snap het niet.
Imageset, Template en Theme
daar kun je ook op klikken. Dan kom je weer op een nieuwe pagina met de namen van je stijlen en een optie op de stijl te vernieuwen.Probeer het eens dan kunnen we zien wat het resultaat is!
Ja, hij is nu vernieuwd, snapte niet waar op te klikken.
Men style staat weer mooi, maar op die style staat nu geen chat ?

Men style staat weer mooi, maar op die style staat nu geen chat ?
Zou willen vertellen over welke stijl je spreekt? Dat geeft iets meer duidelijkheid!
Oké duidelijk
we_clearblue is een Prosilver gebaseerde stijl, dat houd in dat je de modificatie wijzigingen uit je
In de install.xml staat dan bijvoorbeeld:
Open: styles/prosilver/template/editor.js
Maar je opent dan:
Open: styles/we_clearblue/template/editor.js
En dan voeg je de codes toe zoals beschreven
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk

we_clearblue is een Prosilver gebaseerde stijl, dat houd in dat je de modificatie wijzigingen uit je
install.xml
die staan beschreven voor Prosilver nu ook gaat toepassen in we_clearblue. In de install.xml staat dan bijvoorbeeld:
Open: styles/prosilver/template/editor.js
Maar je opent dan:
Open: styles/we_clearblue/template/editor.js
En dan voeg je de codes toe zoals beschreven

Ja, is duidelijk, maar nog een probleempje.
In template/overall_header.html is de line
In template/overall_header.html is de line
<li class="icon-faq"><a href="{U_FAQ}" title="{L_FAQ_EXPLAIN}">{L_FAQ}</a></li>
niet te vinden, ik kan die niet aanpassen ?Re: Chatbox | Forum rang
Voor jouw stijl moet je zoeken naar:
Code: Selecteer alles
<li><a href="{U_FAQ}" title="{L_FAQ_EXPLAIN}">{L_FAQ}</a></li>
Je moet de Prosilver stijl bestanden voor Mchat, nog uploaden naar we_clearblue. Je foutmelding zegt nu dat die bestanden ontbreken.
Die stijl bestanden kun je vinden in de map die op je computerstaat:
Die stijl bestanden kun je vinden in de map die op je computerstaat:
mchat_new_version_1_3_5/root/styles/prosilver
Daar staan 2 mappen template en theme die 2 mappen moet je uploaden naar de map we_clearblue in je FTPOp zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Gelukt, de chat staat erop.
Maar zit nog altijd met kleine bugjes.
1) In het forum zijn die zaken nog altijd niet vertaald, in het admin paneel is het me gelukt, kan ik die vertalen in de bestanden zelf ? En zo ja, de we welke ? (Zie print)
2) De chat lijnt niet uit naar de zijkant en de avatar komt boven de naam, of hoort dit bij de style ? (Zie print)
Klik hier voor de print.
Maar zit nog altijd met kleine bugjes.
1) In het forum zijn die zaken nog altijd niet vertaald, in het admin paneel is het me gelukt, kan ik die vertalen in de bestanden zelf ? En zo ja, de we welke ? (Zie print)
2) De chat lijnt niet uit naar de zijkant en de avatar komt boven de naam, of hoort dit bij de style ? (Zie print)
Klik hier voor de print.
Pola heeft je een aantal berichten terug een link geven naar de Nederlandse vertaling, in dat bericht staan ook nog een aantal wijzigingen die je moet doorvoeren. Het lijkt erop dat je dat nog niet hebt gedaan.
Wat betreft het uitlijnen weet ik eerlijk gezegd niet 123 wat het probleem kan zijn, je hebt wel de stijl mappen van we_clearblue wel vernieuwd zoals ik eerder heb uitgelegd. Ga eens naar je forumoverzicht en druk dan eens op CTRL/F5 daarmee vernieuw je de browser, mogelijk is het dan opgelost. Zo niet dan moet je het maar even laten weten...
Wat betreft het uitlijnen weet ik eerlijk gezegd niet 123 wat het probleem kan zijn, je hebt wel de stijl mappen van we_clearblue wel vernieuwd zoals ik eerder heb uitgelegd. Ga eens naar je forumoverzicht en druk dan eens op CTRL/F5 daarmee vernieuw je de browser, mogelijk is het dan opgelost. Zo niet dan moet je het maar even laten weten...
Is opgelost, over de taal, ik heb dat al gedaan, blijkbaar is het niet volledig gelukt, men admin paneel is goed vertaalt nu.
Ik had nog niet alles gelezen, zie ik nu. Mijn bericht was overbodig.
HGN op phpbb.com
Ik maakte gebruik van Prosilver afbeeldingen set, nu is dat niet meer mogelijk ? Aangezien er niets verandert.
Dat moet wel mogelijk zijn, kun je iets specifieker zijn?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik maak voor de mod gebruik van de afbeeldingen set van Prosilver, alles werkte goed tot dan.Kevin schreef:Dat moet wel mogelijk zijn, kun je iets specifieker zijn?
Nu stel ik opnieuw de afbeeldingen set van Prosilver weer in, niets dat verandert.
Duidelijk ?
Wijziging: Opgelost.