Poll controle

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Veronique

Poll controle

Bericht door Veronique » 30 jul 2012, 08:19

• Adres van je forum: http://beautifulsecrets.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Geen probleem maar een vraag

Ik kreeg de vraag van een van de teamleden of we kunnen instellen dat leden niet op zichzelf konden stemmen.
Nu hebben we ingesteld dat leden 3 stemmen kunnen inbrengen zodat je dit probleem kunt ondervangen. Maar nu stemmen ze soms 1 keer en dan op zich zelf.

Nu is mijn vraag of je dit zo kunt instellen dat je of kunt controleren of ze op zichzelf stemmen, en anders of je kunt instellen dat ze niet op zichzelf kunnen stellen.

alvast bedankt weer voor de hulp.

Groetjes Vero
Laatst gewijzigd door Pola op 30 jul 2012, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar "3.0 Modificaties"

Pola
Contacteer:

Re: Poll controle

Bericht door Pola » 30 jul 2012, 08:55

Hoe bedoel je dit? Mogen ze niet in hun eigen gestarte poll stemmen, of mogen ze één keuze in een willekeurige poll niet kiezen als hun eigen naam daar in staat?

Dat laatste zal lastig zijn, omdat de software bij het stemmen alleen maar kijkt naar het nummertje van de optie (1,2, 3, enz.) en niet naar wat iemand daar voor tekst aangehangen heeft.
HGN op phpbb.com

Veronique

Re: Poll controle

Bericht door Veronique » 30 jul 2012, 09:04

Het was inderdaad de laatste optie. Dat iemand niet mag stemmen op hun naam, bij een willekeurige stem. Maar als dit moeilijk is het probleem opgelost en houd ik gewoon de 3 stemmen aan. Dankjewel voor je snelle antwoord weer.

Nog een andere vraag. :oops: Is er door de mods/admins wel te zien wie waar op gestemd heeft? Dus als pietje 3 keer gestemd heeft dat we kunnen zien welke opties hij aangeklikt heeft?

groetjes Vero

Plaats reactie