meeting mod of iets vergelijkbaars
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

meeting mod of iets vergelijkbaars
Hoi iedereen,
Jaren terug hadden we een meeting mod en dat werkte goed. en toen kwam phpbb3 en was er wel een beta, maar helaas is de ontwikkeling daarvan gestopt. Toch zijn we nog steeds opzoek naar een manier waarmee leden zich met een druk op de knop kunnen aanmelden voor een uitje (eventueel met een percentage om aan te geven in hoevere ze er zeker van zijn).
Ik heb me weer rot lopen zoeken, maar zo te zien is er 2,5 jaar later nog steeds niks te vinden? of heeft iemand een ander idee?
alvast bedankt!
suus
Jaren terug hadden we een meeting mod en dat werkte goed. en toen kwam phpbb3 en was er wel een beta, maar helaas is de ontwikkeling daarvan gestopt. Toch zijn we nog steeds opzoek naar een manier waarmee leden zich met een druk op de knop kunnen aanmelden voor een uitje (eventueel met een percentage om aan te geven in hoevere ze er zeker van zijn).
Ik heb me weer rot lopen zoeken, maar zo te zien is er 2,5 jaar later nog steeds niks te vinden? of heeft iemand een ander idee?
alvast bedankt!
suus
Re: meeting mod of iets vergelijkbaars
ah oke!
er is niet toevallig een engelse vertaling van? mijn duits ist nicht so gut
en deze staat niet op de phpbb.com is het dan wel veilig dit te gebruiken?
er is niet toevallig een engelse vertaling van? mijn duits ist nicht so gut
en deze staat niet op de phpbb.com is het dan wel veilig dit te gebruiken?
De Engelse vertaling zit gewoon in de language map, en de install.xml is ook gewoon in het Engels dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Als hij niet in de MODDB staat is hij niet gekeurd door phpbb.com, maar dat hoeft niet te zeggen dat hij niet veilig is. Maar goed, ik durf je geen zekerheid te geven gebruik van MODS is altijd op eigen risico
Als hij niet in de MODDB staat is hij niet gekeurd door phpbb.com, maar dat hoeft niet te zeggen dat hij niet veilig is. Maar goed, ik durf je geen zekerheid te geven gebruik van MODS is altijd op eigen risico

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
deze werkt heel leuk en is heel makkelijk in gebruik en in installatie
heb hem zelf geinstalleerd op een afgeschermde werkforum
heb hem zelf geinstalleerd op een afgeschermde werkforum
oke! bedankt voor de reacties
is er ergens een voorbeeld van deze mod?
Op de site van de maker vind ik eigenlijk geen voorbeeld.
Er is wel een soort demo hoor, dit hoort bij de MOD http://phpbb3.oxpus.net/meeting.phpDanny L schreef:is er ergens een voorbeeld van deze mod?
Maar denk dat je het beste zelf eens een test locatie opzet en dan eens kijkt wat de modificatie allemaal kan

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen