Onderwerpen en foto's in een opslag

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Veronique

Onderwerpen en foto's in een opslag

Bericht door Veronique » 22 feb 2012, 10:14

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://beautifulsecrets.nl
    phpBB versie:3.0.10
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nee

Wat is het probleem?
Ik ben op zoek naar iets dat in het profiel een link komt naar eigen gestarte onderwerpen en als het kan ook een link naar foto's van gebruikers. Ik heb dit op een ander forum gezien en voor controle is dat wel makkelijk.

Dit ziet op een ander forum zo uit.
Afbeelding

En iets in die trant zou ik ook willen. dan heb je in een keer een overzicht hoe actief iemand is.

Daarnaast vraag ik me af of er ook een mogelijkheid is om in 1 blik te zien hoeveel bijlagen iemand geplaatst heeft?

Alweer een hoop vragen. sorry.

groetjes Vero

Mendel
Contacteer:

Re: Onderwerpen en foto's in een opslag

Bericht door Mendel » 22 feb 2012, 21:34

Das jouw profiel op mijn forum :lol:

Antwoord op je eerste vraag, is een gewone zoekopdracht.

memberlist_view.html

Code: Selecteer alles

<a href="/forum/search.php?keywords=&terms=all&author={USERNAME}&sc=1&sf=firstpost&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken">Zoek onderwerpen gebruiker</a>  
{USERNAME} wordt op deze pagina dan automatisch de naam van diegene van het profiel waar je inzit.

Antwoord op je tweede vraag, de link naar foto's is eigenlijk ook een gewone zoekopdracht, met dien verstande dat deze alleen zoekt in die fora van je forum waar de leden foto's plaatsen, en dat deze worden gepost in het eerste bericht van het topic.

memberlist_view.html

Code: Selecteer alles

<a href="http://www.photodrome.nl/forum/search.php?keywords=&terms=all&author={USERNAME}&fid%5B%5D=3&sc=1&sf=firstpost&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=5000&t=0&submit=Zoeken">Zoek foto&rsquo;s gebruiker</a>
{USERNAME} wordt op deze pagina dan automatisch de naam van diegene van het profiel waar je inzit.

=3 vangt het forum af bij mij waar alle eerste posts met fotos zijn.

ch=5000 zorgt ervoor dat zoekresultaat zodanig groot (5000 karakters) dat de foto's zichtbaar worden.

Om de goede syntax voor deze zoekopdracht op jouw forum te krijgen, in verband andere numering fora, zou ik dus eerst zelf stoeien met de zoekfunctie aldaar, en de goede fora voor deze zoekopdracht te kiezen. De url dan kopieren uit je browser, en de naam van betreffende lid dan vervangen met {USERNAME}.

Met bijlagen werk ik niet, dus kan je daar geen handreiking bij doen.

Veronique

Bericht door Veronique » 22 feb 2012, 22:56

Is inderdaad mijn account. Alleen :oops: niet echt actief meer daar. Maar je forum steekt mooi in elkaar. :lol:

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 22 feb 2012, 22:57

Hoop dat je verder komt met mijn uitleg, zo niet hoor ik het wel :)

Veronique

Bericht door Veronique » 22 feb 2012, 23:01

Ik heb het even doorgegeven aan diegene wat er meer verstand van heeft dan mij. dus als zij er niet uitkomt dan hoor je het vanzelf. Als het gelukt is laat ik het ook even weten

Plaats reactie