Das jouw profiel op mijn forum
Antwoord op je eerste vraag, is een gewone zoekopdracht.
memberlist_view.html
Code: Selecteer alles
<a href="/forum/search.php?keywords=&terms=all&author={USERNAME}&sc=1&sf=firstpost&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken">Zoek onderwerpen gebruiker</a>
{USERNAME} wordt op deze pagina dan automatisch de naam van diegene van het profiel waar je inzit.
Antwoord op je tweede vraag, de link naar foto's is eigenlijk ook een gewone zoekopdracht, met dien verstande dat deze alleen zoekt in die fora van je forum waar de leden foto's plaatsen, en dat deze worden gepost in het eerste bericht van het topic.
memberlist_view.html
Code: Selecteer alles
<a href="http://www.photodrome.nl/forum/search.php?keywords=&terms=all&author={USERNAME}&fid%5B%5D=3&sc=1&sf=firstpost&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=5000&t=0&submit=Zoeken">Zoek foto’s gebruiker</a>
{USERNAME} wordt op deze pagina dan automatisch de naam van diegene van het profiel waar je inzit.
=3 vangt het forum af bij mij waar alle eerste posts met fotos zijn.
ch=5000 zorgt ervoor dat zoekresultaat zodanig groot (5000 karakters) dat de foto's zichtbaar worden.
Om de goede syntax voor deze zoekopdracht op jouw forum te krijgen, in verband andere numering fora, zou ik dus eerst zelf stoeien met de zoekfunctie aldaar, en de goede fora voor deze zoekopdracht te kiezen. De url dan kopieren uit je browser, en de naam van betreffende lid dan vervangen met {USERNAME}.
Met bijlagen werk ik niet, dus kan je daar geen handreiking bij doen.