Portal installeren

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
David
Contacteer:

Re: Portal installeren

Bericht door David » 07 feb 2012, 12:14

Inmiddels heb je een PB van me ontvangen, met het bericht dat ik de indeling alvast voor je heb opgelost. Ik zal nu uitleggen wat ik heb gedaan en wat je nog moet doen. Ik heb de stijl wijzigingen erbij gezocht. Wel even naar onder scrollen, hoewel er Prosilver staat gaan we dit op id_provalentina toepassen omdat jouw stijl op Prosilver is gebaseerd

In:
styles/id_provalentina/theme/stylesheet.css

Heb ik het volgende toegevoegd:

Code: Selecteer alles

@import url("portal.css");
Tevens heb ik de Modificatie bestanden voor Prosilver toegevoegd aan id_provalentina. Met deze handeling heb ik de indeling voor elkaar gekregen.

In onderstaande bestanden moet je nog wijzigingen doen:

styles/id_provalentina/template/overall_header.html
styles/id_provalentina/template/overall_footer.html

Via FTP zoek je deze bestanden, en je upload deze naar je computer, vervolgens open je ze met notepad++ een gratis programma waarmee je de bestanden kunt bewerken. Dan open je de install.xml onderaan vind je de wijzigingen die je moet doen. Zoals ik eerder zei staat er uitleg voor prosilver maar je doet het op jouw stijl.

Je moet een stukje code zoeken, dit kan met de zoek functie van notepad++ en daarna moet je er een stuk code boven of onder toevoegen precies zoals in de install.xml staat. Als je dan gedaan hebt sla je de bestanden op en upload je ze weer naar je FTP naar de zelfde locatie als waar je ze vandaan hebt.

Dan nog even de template map vernieuwen via je beheerderspaneel dan stijlen, en dan moet het kloppen.

Hopelijk is het zo wat duidelijk en kom je er nu uit!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie