Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
cookie
Bericht
door cookie » 31 jan 2012, 17:46
Goede avond iedereen.
Na heel lang puzzelen en zoeken probeer ik het via deze weg. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn leden kunnen in hun profielveld hun website vermelden, deze is dan ook zichtbaar in de ledenlijst.
In de ledenlijst is de website zichtbaar als de complete url, nou vind ik dit er vreselijk uitzien en vaak is het ook heel lang. Ik zou dit graag willen veranderen dat de leden bijvoorbeeld de tekst ' website' zien in plaats van de url.
Hoe krijg ik dit aangepast?
Groetjes,
Cookie
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 31 jan 2012, 21:29
Ik zou is beginnen met in viewtopic_body.html hoe daar de url van de website word omgezet in het kleine www plaatje naast de berichten in het auteursveld.
Dan moet je dit toch vrij eenvoudig kunnen overnemen in memberlist_body.html
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
cookie
Bericht
door cookie » 01 feb 2012, 00:47
Hoi Kevin, bedankt voor je reactie.
Ik gebruik een forumstijl waarbij de profielvelden niet als iconen worden neergezet bij een bericht, maar die als menu verschijnen als je op de gebruikersnaam klikt. In dat menu heb ik wel de naam kunnen veranderen via een .php bestand.
Dit is wat ik gevonden heb:
viewtopic_body.html:
Code: Selecteer alles
<!-- IF postrow.U_WWW --><li class="web-icon"><a href="{postrow.U_WWW}" title="{L_VISIT_WEBSITE}: {postrow.U_WWW}"><span>{L_WEBSITE}</span></a></li><!-- ENDIF -->
memberlist_body.html:
Code: Selecteer alles
<td class="info"><!-- IF memberrow.POSTS and (memberrow.U_WWW or memberrow.LOCATION) --><!-- IF memberrow.U_WWW --><div><a href="{memberrow.U_WWW}" title="{L_VISIT_WEBSITE}: {memberrow.U_WWW}">{memberrow.U_SHORT_WWW}</a></div><!-- ENDIF -->
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 01 feb 2012, 00:53
Als je alleen de bij website ingevoerde url wilt wijzigen in een vaste tekst, dan moet je {memberrow.U_SHORT_WWW}
vervangen door de tekst die je wilt tonen, bv. website
.
Als je met je muis over website gaat, zie je wel de url staan in de tooltip.
-
cookie
Bericht
door cookie » 01 feb 2012, 01:34
Bedankt Pola,
Dat is precies wat ik wilde! Door die aanwijzing is het me ook gelukt om het aan te passen in het profiel. Ik heb hier erg lang aan gepuzzeld, bedankt.