extra post counter

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
DragonWish
Contacteer:

extra post counter

Bericht door DragonWish » 20 jan 2012, 17:44

• Modificatie & Versie: extra berichten teller
    Directe link naar de modificatie: nvt
    Adres van je forum: http://
    phpBB versie: 3.0.10
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nvt

Wat is het probleem?
Hee mensen,
Ik ben op zoek naar een scriptje (mod), waardoor ik een extra berichtenteller heb. Ons forum loopt nu al een tijd en we willen een actie starten met een beloning na X aantal berichten. Hierdoor moeten we weer bij 0 beginnen met tellen. Echter willen we de oude post count van de leden niet verwijderen (op nul zetten).

Kortom, Ik zoek een script, waardoor er 2 berichtentellers naast elkaar lopen per member. Iemand enig idee of zoiets al bestaat? Kon het zelf niet vinden.
--
Ik zat zelf even verder te denken.
Misschien is het mogelijk om het X aantal berichten te tellen, die een user gemaakt heeft in een bepaalde user group? Dan kan ik de deelnemer in 'user group X' zetten. En als er dan een scriptje (query) is, die bijhoudt hoeveel berichten hij als 'user group X' heeft gemaakt, dan kan ik deze in zijn profiel zetten.
Maar hoe...?
--
Ik heb wederom een nieuwe ingeving en ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan uitvoeren.

Ik kan een profiel veld aanmaken waarin ik het totaal aantal bericht van een gebruiker kan zetten, zodra hij start met de actie. Wanneer deze user doorgaat met het plaatsen van berichten, kan ik het aantal (nieuwe) berichten berekenen door de waarde van de profiel veld van zijn huidige post count af te trekken.

post count - waarde profiel veld = X

En het getal dat hieruit komt (X) moet dan in het profiel van de user worden weergegeven onder zijn post counter.

Ger
Contacteer:

Re: extra post counter

Bericht door Ger » 21 jan 2012, 08:10

Dragonwish, wil je aub niet binnen 24 uur op jezelf reageren? Ik heb je berichten nu samengevoegd.
Zie #3.5.

Plaats reactie