Hulp met Anti-Spam ACP

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
DjeezD

Hulp met Anti-Spam ACP

Bericht door DjeezD » 17 jan 2012, 20:24

Op het forum hebben we sinds de laatste update erg veel last van Spam. Nu van meerdere bronnen gehoord dat deze MOD zeker een aanvulling is als het om het tegenhouden van Spam gaat. Hij is nog niet geïnstalleerd maar het is het proberen waard. Nu heb ik kort de handleiding bekeken maar ik ben nieuw in het installeren van MOD's en deze lijkt me meteen een mooie uitdaging. Is er iemand die me kan zeggen waar te beginnen en die me door de stappen kan begeleiden?

AirWarrior

Re: Hulp met Anti-Spam ACP

Bericht door AirWarrior » 17 jan 2012, 21:21

http://wiki.phpbb.nl/3.x/Modificatie_installeren
Hier word duidelijk beschreven hoe je een mod installeerd.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 18 jan 2012, 16:43

Die MOD is met name om spammers die reeds geregistreerd zijn, het zo lastig mogelijk het maken en ze indien nodig op te ruimen. Misschien is het handiger als je leest hoe je spam kunt voorkomen, bijvoorbeeld met de vraag-en-antwoord CAPTCHA.

DjeezD

Bericht door DjeezD » 19 jan 2012, 19:59

@ Ger: bedankt voor de tip! Hij is aangezet, ik ben benieuwd wat het resultaat is. De vraag is makkelijk voor een liefhebber maar hopelijk moeilijk genoeg voor een spam bot!

@ AirWarrior: dank je wel! Dit gaat zeker helpen... Toch blijf ik het best een opgave vinden. Ik ga eens kijken hoe ver ik kom met die AntiSpam ACP Mod... Als er iemand is die eventueel zijn support wil leveren, meer dan welkom!

Plaats reactie