Excel mogelijk in nieuw onderwerp ?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Excel mogelijk in nieuw onderwerp ?
Hallo,
Is het mogelijk een soort van Excel idee in een nieuw onderwerp te krijgen op het phpbb forum ?
Ik denk daar aan 4 kolomen.
Wanneer ik meerdere spatie's gebruik worden deze verwijderd.
Mvg,
Mark
Is het mogelijk een soort van Excel idee in een nieuw onderwerp te krijgen op het phpbb forum ?
Ik denk daar aan 4 kolomen.
Wanneer ik meerdere spatie's gebruik worden deze verwijderd.
Mvg,
Mark
Re: Excel mogelijk in nieuw onderwerp ?
Je kunt kolommen maken met een BBcode verder kun je excel bestanden ook als bijlage toevoegen mits ingesteld 

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Hallo,
Als bijlage zou ook kunnen, maar dan kan ik niets wijzigen als ik geen excel bij de hand heb.
Het liefst zou ik iets met kolommen willen hebben onder een nieuw onderwerp in mijn forum
Wat ik nu niet snap, waar zet ik de BBcode neer ?
Mark
Als bijlage zou ook kunnen, maar dan kan ik niets wijzigen als ik geen excel bij de hand heb.
Het liefst zou ik iets met kolommen willen hebben onder een nieuw onderwerp in mijn forum
Wat ik nu niet snap, waar zet ik de BBcode neer ?
Mark
Je kunt die toevoegen via je beheerderspaneel, vervolgens tab: berichten. Dan kom je meteen op de juiste pagina als het goed is. Klik op nieuwe BBcode toevoegen, en dan voeg de gegevens toe die ik eerder heb gegeven. Let even op het zijn 3 verschillende BBcodes.
Hallo,
Ik krijg een foutmelding, Je BBCode is gemaakt in een ongeldig formaat.
Dit is wat ik dan in het vak BBCode gebruik invoer. De andere vakken laat ik leeg, HTML-vervanging,Hulplijn en bij instellingen vink ik niets aan.
<div style="line-height: 0px;"><table style="border-collapse: collapse; border-color: #000000;" cellpadding="0" cellspacing ="0" border="1">{TEXT}</table></div>
<tr>{TEXT}</tr>
<td style="line-height: 100%; border-color: #000000; padding: 3px;">{TEXT}</td>
Ik krijg een foutmelding, Je BBCode is gemaakt in een ongeldig formaat.
Dit is wat ik dan in het vak BBCode gebruik invoer. De andere vakken laat ik leeg, HTML-vervanging,Hulplijn en bij instellingen vink ik niets aan.
<div style="line-height: 0px;"><table style="border-collapse: collapse; border-color: #000000;" cellpadding="0" cellspacing ="0" border="1">{TEXT}</table></div>
<tr>{TEXT}</tr>
<td style="line-height: 100%; border-color: #000000; padding: 3px;">{TEXT}</td>
Je moet 2 dingen toevoegen, hoe de BBcode gebruikt moet worden en de html vervanging. Hier onder een afbeelding voor de duidelijkheid.

bron afbeelding
BBcode gebruik:
HTML vervanging:
Bovenstaande is voor de table, je hebt dan nog
Of heb jij het zo al geprobeerd?
bron afbeelding
BBcode gebruik:
Code: Selecteer alles
[table]{TEXT}[/table]
Code: Selecteer alles
tr
en td
die moet je ook zo toevoegen. Maar zoals ik eerder zei het zijn 3 verschillende BBcodes je moet ze dus ook alle 3 apart toevoegen als nieuwe bbcode. In principe zou dat gewoon moeten werken.Of heb jij het zo al geprobeerd?
Het is gelukt!!!
Super bedankt, hier ben ik zeer blij mee!!
Super bedankt, hier ben ik zeer blij mee!!