Is het op de een of andere manier mogelijk om de teksten die worden weergegeven te veranderen?
Het gaat om deze teksten:
Alvast bedankt
Daarom is het nog wel handig een link te geven, er zijn soms meerdere modificatie op de markt. Maar in de modificatie van de link die je hebt gegevens vind ik de woorden/zinnen die je zoekt niet terug. Je kunt zelf ook mee kijken via language/nl/mods de mod die je geeft heeft 3 thanks bestanden.jelmer11 schreef:Zoals in de titel staat: thanks for posts mos
Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet, want op de screenshots van deze modificatie bij de link die je gaf staat precies het zelfde alleen in de taal bestanden vind ik dat niet terug. In deze versie zitten geen taal wijzigingen in de bestanden, maar het kan zijn dat dit een eerdere versie wel was. Dat zou in je language/en/common.php kunnen zijn. Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet ken de MOD niet helaas.jelmer11 schreef:In de map NL zie ik die drie bestanden nog geen eens staan.
Maar in de map EN zie ik ze wel.
Alleen in het bestand thanks_mod.php kan ik die zinnen ook niet vinden.
Waar heb je ze uiteindelijk nog gevonden, dat wil ik dan wel eens weten. En ook nuttig voor als iemand anders met de zelfde vraag zit.jelmer11 schreef:Ik heb het al gevonden.
Ik heb gewoon een andere versie.
Bedankt!
Daar staat de tweede ook in. Zoek naarjelmer11 schreef:Has thanked:
Been thanked:
Weet iemand waar ik die laatste twee teksten kan inden?
Edit: Ik heb de eerste gevonden in: language\en\mods\thanks_mod.php
'RECEIVED'